P

01Sep11

39 år
78 kilo
170 cm
Bmi: 27


Vill börja med att säga att Bmi är en siffra på nått som är helt ointressant!
Jag känner inte mig som överviktig fast mitt bmi säger att det är så.
Annars är jag ganska nöjd med min kropp, finns alltid nått man vill förbättra men har lärt mig leva med min kropp.
Det är vissa förslitningsskador som inte syns som är det mest jobbiga.
Vem skulle tro att kroppen inte är lika pigg som när man var 20, inget man trodde
då i alla fall!



13 Responses to “P”

  1. 1 Elin

    fint könsorgan!

  2. 2 Elin

    och fina händer!

  3. 3 mia

    Jätte vacker och tillfredställande kropp. Menar inget illa med det, men som sagt inga fel på den kroppen inte.
    Gillar framförallt din mage, riktigt fin! Dina armar eller ben är inga större fel på heller. Jättesnygg man!

  4. 4 Milla

    Underbar kropp juh..

  5. 5 Hanna

    Jättefin kropp! Härligt att det är lite killar här också nu.
    Gillar att din mage är lite markerad. Fina armar och händer. Och snygg snopp! ;)

  6. 6 elsa

    En väldigt snygg 39-åring, helt klart!

  7. 7 Annika

    sjävligt snygg helt enkelt.. :)

  8. 8 Ingrid

    Riktigt fin kropp enligt mig, BMI är verkligen missvisande, inte det minsta överviktig skulle jag påstå.

  9. 9 amanda 20

    Jo såg inte åldern först och tänkte du var 25! Vilken kropp! Hoppas min man ser ut så där vid 39!

  10. 10 Tone

    Mycket fin och vacker kropp, mage, med den vldigt fina penisen och symetrisk pung.

  11. 11 S

    Ur snygg kropp! Och hade gissat på att du var bra många år yngre än 39 faktiskt av kroppen att dömma. (Själv är jag 21)
    Och bmi:t är ju helt galet. Men muskler väger ju mer än fett, och vilken benstomme man har gör väll sitt det med. För någon övervikt har du ju verkligen inte.

  12. 12 bianca

    Du ser väldigt bra ut helt enkelt, och borde vara stolt! :)

  13. 13 Linda

    Du har nog en av de snyggaste kropparna jag någonsin sett! Helt i min smak! Som några andra nämt ser du inte ut att vara 39!



