Anna

08Sep11

20 år
71 kg
159 cm
BMI: 28.1 – överviktig

Det finns stunder då jag trivs i min kropp och stunder då jag skäms att jag blivit såhär stor. Oftast skäms jag och försöker gömma mig bakom figursmickrande kläder. Så som om ingen då skulle märka att jag är fet. Suck.



24 Responses to “Anna”

  1. Jag tycker att du är fin. :)

  2. Du har en väldigt vacker kropp Anna. Fina ben, söt mage och vackra bröst. Väldigt snygg helt enkelt *gör tummen upp*

  3. Jag tycker att du ska vara nöjd med din kropp! Jag skulle verkligen inte kalla dig fet. Du har väldigt fina ben och armar och ser väldigt välpropotionerad ut. Du har också väldigt fina kurvor som gör att du ser välmående ut(jag vet att det kan låta som ett försök att få ”kraftig” att låta snällare, jag har själv varit med om det, men jag menar det verkligen som en ärlig komplimang!)
    Det finns ingen anledning att skämmas över dig själv.

  4. Superfin tjej! Love yourself ;)

  5. Kan bara hålla med de tidigare!

  6. 6 Sofie

    sjuuukt fina ben måste jag säga :)

  7. 7 Man 32

    Du har en jättevacker kropp som du absolut ska vara stolt över. Den är hur fin som helst.

  8. Hahaha, sådär tänkte jag också förut. Typ, om jag klär mig så här så syns det inte! …eller? Det är ju ingen hemlighet… (Jag var jättefet – runt 110 kr -för tre år sedan ungefär, då började min resa nedåt).
    Du har ju fina former! Försök att uppskatta dem!

  9. 9 J

    Fina former, mysig mage och fina bröst :) var nöjd med den du är!

  10. 10 Johan

    Jättehärlig kropp du verkar ha, med en fin liten putmage och härliga vackra bröst. Tycker du är jättefin som du är.

  11. Du är jättevacker. Det där med figursmickrande kläder är så himla lätt att falla in i. Alla får såklart ha på sig vad de vill, men ibland är det mer fängelse än lättnad, så att säga.

    Hoppas att du kommer att tycka om din kropp och klä dig i vad du vill en dag. Det är du (och alla andra!) värda.

  12. Wow vilka fina bröst du har! Jag är sjukt avundsjuk.. Och resten av dig är hur fin som helst, du borde verkligen inte försöka gömma dina former!

  13. 13 Milla

    Jättefin!! :)

    Men förstår hur du tänker då jag själv är 1,63 och väger 86-87kg.. :S

  14. 14 I

    Jag förstår också den där känslan… är lika lång som du men väger dock 30kg mindre. Men jag tycker inte om min kropp heller och tycker jag är tjock och gömmer ofta min kropp i stora skjortor och blusar för att ingen ska se mig…Kan tilläggas att jag har ätstörningar. Hemskt vad tid man kan lägga på sitt kroppshat…

  15. ååh vad vacker du är!!

  16. 16 B.

    Din och min kropp ser exakt likadana ut! Förutom att jag är längre än dig, och väger mer också.
    Jag tänker också sådär. Men det finns ju faktiskt ingenting att dölja!
    Man borde vara mer stolt över sin kropp.

  17. 17 anna

    woow vad fin du var! verkligen.

  18. Jättefin kropp!

  19. 19 TjockeSteffe

    Hej det är synd att samhället har formats så fel att människor hatar/tycker så illa om sina kroppar.Alla är olika och det är ju det som är bra.Var nöjd över din du är ju hur fin som helst.

  20. 20 Sofia

    men WOW! Det första jag la märke till var hur otroligt snygga ben du har! helt släta och perfekta ju! helt galet fin är du :D

  21. 21 Emelie G

    En otroligt vacker och proportionerlig kropp! Hoppas att du en dag kan se det vi andra ser, för du är verkligen vecker. Jag tycker du ska börja bära kläder som framhäver din kropp istället för tvärtom!

  22. 22 Anders

    I mina ögon är du verkar fet eller för stor. En vanlig snygg fin kropp med
    kvinnliga former! Jag tycker du är fin!

  23. 23 josefin

    Du har en snygg kropp! Jättefina bröst, välformade höfter och otroligt fin midja! Du är fin helt enkelt!

  24. 24 Hilding

    Du har en jättesnygg kropp. Underbara kurvor
    Bry dig inte om vad andra tycker. Lev & trivs med din kropp



