A

16Sep11

21 år
172 cm
61 kg
BMI: 20, 6

Jag har alltid tyckt att jag är tjock och fläskig. Tycker än idag. Har som minst vägt 52 kg, då var jag lite väl smal, men målet är 55-54 kg…. då trivs jag. Nu känner jag mig tjock. Vet att jag kanske är knäpp, så hjälp gärna att ge mig en objektiv syn på min kropp. Kramar



34 Responses to “A”

  1. 1 SJE

    Jag har också en ganska normal längd och vikt men har ändå spenderat en stor del av mitt liv med att se ner på mig kropp och tycka jag är tjock och aldrig riktigt tillräcklig. Men det är en så tråkig sak att lägga tid och energi på… så det senaste året har jag jobbat stenhårt med att peppa mig själv och tycka bättre om mig själv. Jag brukar kolla på mig själv i spegeln och ge mig själv komplimanger för de kurvor jag tycker är fina. Kan kännas dumt till en början men det fungerar.

    Sen måste jag säga att du har en väldigt proportionerlig kropp med fina kurvor, framför allt en fantastiskt fin rumpa! Hoppas du lär dig uppskatta din kropp:) Kram

  2. 2 Moramas

    En fantastiskt vacker kropp och en lika fantastisk rumpa;-)

  3. 3 Tommy

    Det är tråkigt att du inte trivs med din fantastiskt fina kropp.
    Ändra inte det som redan är perfekt!

  4. Finns inget och anmärka på alls ! Jätte fin är du !

  5. 5 Fredrik

    Vacker som en vårdag.
    Benen är urläckra och rumpen är att dö för.
    För att sammanfatta så har din kropp underbara former.
    Hoppas du kommer lära dig trivas i din kropp.

  6. 6 Maja

    Vilken vacker rumpa, och jag älskar dina lår! Underbart fin hudfärg också! Synd att du inte visar dina bröst för jag är säker på att de är lika fina som resten av dig!

  7. Om man ändå hade din mage!! Så fin!

  8. Jag tycker du är otroligt vacker! Snyggt, slank men med lite kurvor. Om jag var du skulle jag vara skitstolt över min kropp. Vågen visar bara en siffra, titta i spegeln istället och se hur fin du är!

  9. Tjock?!?!? Ursäkta mig men visa mig var du har ett endaste gram fett du inte behöver på kroppen! Du är så himla fin! Jag vill bara ge dig en stor jättekram. Var stolt över din vackra kropp !

  10. Jag är 172cm och väger 74kg , en bra bit större och rätt nöjd med min kropp, former är snyggt och vet du de flesta andra tycker det också!
    Du är tokfin precis som du som du är tycke rinte du ska ned ett gram till, om ngt hade du kunnat lägga på något kilo! :)
    Men jag har varit precis där du är och velat gå ned, men idag då jag väger ”som mest” i mitt liv så är jag även som mest nöjd med min kropp!

  11. 11 Stefan

    Damn! Du är jättesnygg!

  12. 12 Anders

    Jättevacker och alldeles lagom, varken för mycket eller för litet!

  13. 13 Anna

    guuuud vilken rav asså! jättefin är du!

  14. 14 A

    Men wow, vilken söt rumpa!

  15. 15 Man 32

    Du har ju en jättesnygg kropp. Du är absolut inte tjock. Din rumpa är jättesnygg förresten!

  16. att påstå att du är tjock är som att säga att vintern är varm. Du borde verkligen ta dig en tankeställare angående din kropp!! Och väger du 55 kg är du undernärd och det är varken sunt eller snyggt.

    Du har väl ideal kroppen? :)

  17. 17 Hanna

    Banta inte, du är jättefin! Herregud, vad har vårt samhälle gjort med oss? Det går inte att fatta hur folk som har en sån kropp är missnöjda.

  18. 18 Erik

    Lika vacker som dagen är lång..
    Helt perfekt..
    Ett flickvänsämne..

  19. 19 Jorma

    Vacker!

  20. 20 Åsa

    Du är otroligt snygg. Vi har nog lite lika proportioner, men jag är 10 cm kortare och 11 kg lättare. Jag tycker att jag är för smal, jag passar bättre i några till kilo, men jag trivs ändå med min kropp. Du ser ut att ha den vikt som är perfekt för dig. Hoppas du kan bli kompis med din kropp!

  21. 21 Robert

    Oj Oj Oj… Vilken kropp =) Grymt vacker är du. Fundera inte på annat hörrö! =D

  22. Synade bilden och sa wow innan jag ens brydde mig om att läsa texten :p Skitsnygg!

  23. 23 Lisa

    Oj. Jag är 4cm kortare än dig och väger för tillfället 4-5kg mer. Ändå är mitt mål att väga som du. Det känns som en väldigt normal, hälsosam vikt. Tycker inte att du ska försöka väga mindre än 60. Håll dig mellan 60-65, för du är så sjukt snygg sådär! :)

  24. åh herregud, du har min drömkropp!!!
    jag är lika lång som du, och jag hade varit den lyckligaste tjejen i världen om jag hade varit så fin som du är.
    men nu väger jag tyvärr 25 kilo mer..

    nej, du är verkligen inte tjock någonstans!
    du har en riktigt fin kropp, allt sitter precis där det ska :)
    hoppas du blir nöjd med din kropp en dag. det önskar jag att jag blir.

  25. 25 J

    Du ser ju superfin ut ju :) och väldigt snygga ben, rumpa och kroppsform.

  26. GRYMT snygg – fundera inte ens över att banta! Du är perfekt som du är, din kropp är verkligen jättefin! ”If perfect’s what you want, then just stay the same” :)

  27. 27 Bea

    Min första tanke när jag såg dig var: ÅÅÅÅH, vad jag hade varit lycklig om jag såg ut så! Hela du är SKITSNYGG!! :)

  28. 28 hanna

    så. himla. fin. kropp! jag har på senaste tiden börjat acceptera att jag är päronformad. tycker alltid nu för tiden att tjejer med bredare höfter (de som ser ut som du) är det snyggaste som finns. fastän jag själv har svårt att gilla min egen kropp med samma proportioner.

  29. 29 Anna

    Du har en superfin kropp, inte det minsta fläskig ju! Jag är själv lite, lite smalare och det är inte snyggare, det tycker jag inte. Gå inte ner ett enda gram.

  30. Du har en fantastiskt fin kropp. Var stolt över den du är! :)

  31. 31 Veronica

    ärligt talat, din kropp är perfekt! sjukt bra proportioner och en riktigt fin hudton! du har verkligen inget att skämmas över! =D

  32. 32 Hanna

    You’ve got a body to die for, cherish it!

  33. 33 Stoffe

    Herre jävlar vilken fin kropp du har.
    Framför allt rumpan!!!

  34. 34 Thompa

    Vilka lår, vilken rumpa! Jag är kär!!!



