A

18Sep11

23 år
160 cm
52 kg
bmi 20

Jag är vegetarian, tränar yoga och rider.
Lär dig att älska dig själv, det är först då du förstår innebörden av att älska andra. villkorslöst.



8 Responses to “A”

  1. 1 Moramas

    Otroligt vacker:-)

  2. 2 Jennifer

    Vilken fin kropp med former!
    Och ändå kan jag inte se de fina i mig själv fast min vikt&längd resulterar i ungefär den midjan du har…

  3. Du har både en fin kropp och en fin inställning. Jag älskar din korta men fina bildtext! Tycker om att du inte alls lägger någon fokus på din inställning till ditt yttre, utan i stället skriver lite om din livsstil och filosofi. Det är ju faktiskt mycket roligare att veta än vilka kroppsnojor du har eller inte har. Dessutom känns själva bilden så ”odramatisk” i sammanhanget då, som att du inte alls tycker att det är jobbigt att lägga upp den. Bara ett okomplicerat ”hej hopp, såhär ser jag ut!”. :)

  4. jag skulle kunna dö för din kropp!

  5. 5 Ida

    fint att läsa en kommentar som inte handlar om hur lite man tycker om sig själv. även om det är svårt att alla gånger älska sin kropp, är det skönt med någon som kan visa att det går. det ger hopp till de vackra som kämpar. du är jättefin!

  6. 6 Anna

    Så sant! Jobbar med det själv mycket. Men det känns som en lång väg dit, när man hela livet har nedvärderat sig själv och sett sig som annorlunda från alla andra. Man kanske ska inse att man faktiskt Är olika och att det är okej. Att jag är okej :)

  7. åh så himla fin du är!

  8. 8 Thompa

    Så fin! Så självklar.
    ;-)



