.

22Sep11

23
170 cm
Vikt: osäker då jag inte äger någon våg men skulle gissa runt 60 kilo.

Har alltid varit spinkig tills jag passerade 20, då gick jag upp i vikt och fick mer former. Har försökt bekämpa detta så gott det går för jag älskade verkligen min kropp som spinkig. Men har tröttnat på att hårdbanta och bara må dåligt så nu försöker jag tänka positivt istället.



32 Responses to “.”

  1. 1 lenamarie

    du är otroligt vacker…. det sammanfattar allt jag ser på ditt foto!:)
    var stolt.

  2. 2 Lars

    Din kropp är för fasen helt fenomenal!!! :)

  3. Det finns många kvinnor som skulle döda för att få din kropp. Ser bara bra ut :)

  4. 4 Moramas

    Helt fantastiskt fin:-)

  5. 5 S

    Helt underbar kropp!
    Och vilka snygga bröst
    Var stolt över dig själv!

  6. 6 Moramas

    Jag beundrar dej för att du vågar visa din fantastiska kropp helt naken:-)

  7. 7 Erik

    Hjärtklappning!
    10 poäng utan tvekan..
    Vacker från varenda vinkel..

  8. 8 Stefan

    11-poängare! Supersnygg!!

  9. Åh alltså din kropp. Skulle dö för att ha en sån där fin kropp! Ojoj. Gud så fin du är!:)

  10. du är jättevacker!!

  11. 11 K

    Men du, vilken otroligt fin kropp du har! Hoppas verkligen att du kan uppskatta den precis som den är, ser inga skäl till att motarbeta den! Snygga bröst, mage, ben… allt är superfint!

  12. 12 Emma

    Du, jag hade din kropp en gång. Skulle ge bra mycket för att få tillbaka den. Var stolt! Du är en gudinna.

  13. 13 Peter

    Så vacker, så vacker, så vacker…….

  14. Fy satan va du är snyggg!!!!!

  15. 15 Åsa

    Otroligt fina bröst!

  16. 16 T

    Herregud! Vackraste jag sett!

  17. 17 Anna

    Perfekt kropp!

  18. 18 Eva

    Du ser precis nastan ut som mig! Och nar jag ser dig inser jag att jag faktiskt ar smal! :)

  19. 19 Johan

    Helt klart en av de snyggaste och sexigaste kroppar jag sett på länge. Du ska vara stolt över din kropp och njuta av alla positiva kommentarer.

  20. 20 Saga

    wow vilken otroligt fin kropp!

  21. 21 Caroline

    HERREGUD vad fin kropp du har!!! Som många ovan, skulle döda för att få din kropp. Den hade varit perfekt!

  22. 22 Fredrik

    Vilken vacker kropp du har.
    vackra bröst och gudomliga former.

  23. 23 Karin

    Superfin =D

  24. din kropp är – believe me on this – PERFEKT !!! gud så fin!

    /emma

  25. 25 M

    Tjejen….du ser helt fantastisk ut!!!!

  26. 26 Anders

    Du är jättefin, precis som du är, varken för mycket eller för lite!

  27. 27 ida

    Superfin kropp! Jag är lika lång som du, några kilo lättare men ser mig ändå som ”mullig”. Önskar att jag hade haft din kropp istället :)

  28. 28 Cia

    Vilken vacker kropp, och dina bröst skulle jag ge vääääldigt mycket för att få ha på min egen kropp! Sjukt snygga!

  29. 29 M

    Väldigt fin kropp. Att du fick de former du har kan du vara glad för! Det hade jag varit.

  30. Åh, grymt fin! Om jag får säga så, tycker dina former är sjukt snygga på dig! Och din mage är så charmig! Hoppas verkligen, på riktigt, att du inte försöker banta.

  31. Du har en kanon kropp ju, var stolt!

  32. 32 B.

    Du har den snyggaste kroppen jag sett, någonsin.



