.

30Sep11

cirka 65 kg
153.5 cm
BMI: 27.6 – övervikt.



13 Responses to “.”

  1. 1 Nathalie

    Du ser inte överviktig ut någonstans.
    Asfin kropp!

  2. jag förstår inte hur man kan räkna detta som övervikt när du har typ den snyggaste kroppen i världen! precis en såhär tjej som ser ut som du skulle jag vilja vara ihop med

  3. 3 Anna

    Schyssta lökar!! Överviktig??? Inte ett dugg!!!

  4. 4 Anders

    Snygg!

  5. 5 SarA

    förstår inte hur man kan räknas som överviktig när man ser ut som dig? du ser helt normal ut och inte de minsta överviktig ut! detta visar bara hur mycket bmi:et lurar oss..
    önskar man hade en kropp som dig! ideal kroppen med fina ben, mage och bröst

  6. 6 cornelia.

    kan inte jag heller förstå hur du kan vara överviktig, vilken fantastisk kropp!

  7. Väldigt fin kropp och inte överviktig alls. Du har fina former och fina bröst

  8. Skitsnygg och ingen övervikt där!

  9. 9 johanna

    du har en snygg kropp! helt klart!
    men det ser ut som att du typ böjer dig fram, det hade nog blivit en annan sak ut om du sträckt på ryggen och nacken :)

  10. Jag hoppas innerligt att du är nöjd med din kropp.
    BMI , är ingenting som ”alla” ska gå över. Själv tycker jag att du har grymt snygg kropp.
    Hoppas att du själv också tycker det!

  11. 11 Lisa

    jag håller med du är ju sjukt fin.

  12. 12 Man 32

    Du har en jättefin kropp. Helt perfekt.

  13. 13 Stoffe

    Riktigt vacker!!!



