.

02Okt11

15 år
173 cm
64 kilo

Har aldrig, och då menar jag aldrig, varit nöjd med min kropp. Har smalnat av lite nu i tonåren, men försöker fortfarande gå ner i vikt. Har verkligen försökt att strunta i ideal och äta det jag vill och vara nöjd med mig själv, men det går inte.



18 Responses to “.”

  1. 1 Anna

    gud! vi är lika långa och jag väger 5kg mer och ändå är jag jättemycket större än dej! Du är jättefin ska du veta!

  2. Jätte fin kropp! Och du behöver absolute inte ge ner i vikt. Du är vacker som du är, glöm inte det !

  3. 3 Stefan

    Anna har helt rätt. Du är jättefin!

  4. du är drömmen för mig som är lika lång! men varför må dåligt när man kan må bra? vi är alla olika! du är jättefin!

  5. 5 Anders

    Jag upphör aldrig att förvånas över hur många pinnsmala personer det finns som får för sig att de är överviktiga.

  6. Du har jättefin kropp och söta armar (kan man säga så?).

  7. du är jättesnygg!!

  8. Jag tror att du har en riktigt bra kropp! :) Jag är i samma höjd, men jag väger 55kg, men jag försöker gå upp lite mer .. :)
    Men jag tror att du har den perfekta kroppen! :)

  9. 9 B.

    Jättejättejättefin. Ha hand om dig själv!

  10. Du är ju skitsnygg! Du behöver absolut inte gå ner i vikt! Snygga ben och fin mage. Sköt om dig!

  11. Jag måste säga att jag blev ganska glad och lättad när jag såg din bild. jag har ätstörning och håller på att gå upp i vikt. Min målvikt är 60+ kilo. Jag är lika lång som du och ser ut att ha ungefär samma kroppsbyggnad, därför känns det bra att se hur fin man ändå kan se ut. Att kanske även jag kan se i alla fall nästan såhär bra ut när jag väger lite mer…

    Du är jättefin!

  12. 12 Mia

    Men tjejeen!!! När du är 40 kommer önska att du hade kroppen du hade när du var 15..20 Det vill säga där du är idag. Så börja redan nu och inse hur vacker du är! Förlora inte en dag av att vara nöjd. Att vara missnöjd är slöseri med tid.

  13. Sluta vikthetsa, var snäll mot dej själv. Det är bästa medicinen! Och sluta läsa modetidningar, de är rena fördärvet. Och om du nånsin brytt dej det minsta om vad kissie säger så ska du sluta med det oxå.
    I min värld är du supersmal!!

  14. 14 Sara

    Wow snygg kropp! är exakt lika lång som dig och väger likadant som dig och är 15 också. Men ändå kan jag inte tycka om min kropp och önskar att min kropp såg ut som din. Försöker gå ner i vikt och kanske nån dag ser min kropp ut som din! As snygg kropp som du borde vara stolt över !

  15. 15 Aylin

    Du är värdefull som du är.
    Glöm inte bort det.

  16. Du har mycket bra proportioner, vi har exakt samma längd och vikt men min mage är inte hälften så fin som den där (kanske beror på att jag är 10 år äldre också, vad vet jag?).

    Jag trivs i alla fall med hur jag ser ut, du borde trivas med din kropp också!

  17. 17 Karin

    Du är jättefin och verkligen INTE fet. Dagens ideal är så sjuka! Jag påverkas också (är mer än 10 år äldre än dig), den som är min stora förebild mot dagens sjuka ideal är mina yngre systrar som vågar vara unika och det inspirerar mig. Jag hoppas att du kan hitta någon sund, bra förebild för det kan hjälpa. Varför sträva efter att vara som alla andra? Du är så fin precis som du är! Fokusera på att leva livet och sluta oroa dig, lätt att säga och svårt att göra, jag vet. Men tänk va mycket tid man kan lägga på alla negativa tankar. Tänk mer positivt och vi är alla olika – det är det som gör världen till en rätt ok plats ;)
    Ta hand om dig!

  18. 18 Emma

    Det enda jag tänker när jag ser din bild är att det är så SJUKT att det finns folk som ser ut som du som inte är nöjda med sina kroppar. Helt sinnes.



