11Okt11

Fick en klagan på dålig uppdatering.

Min dator råkade ut för en blöt olycka häromdagen och fungerar inte längre, trots räddningsarbete, och jag kan rimligen inte uppdatera bloggen på arbetstid. När jag ersatt min dator kommer det igång igen.



13 Responses to “”

  1. Usch, det lät otrevligt! Hoppas du får ordning på det (vara datorlös… *ryyyyyser* ) :)

  2. 2 sara

    Kommer man behöva att skicka in nya bilder eller har du kvar dom man har skickat? ( skickade för ca två månader sedan )

  3. 4 K

    Tycker du är fantastisk som driver det här projektet och har aldrig förstått mig på kommentarer där folk undrar varför det ibland tar sån tid innan bilder kommer upp, det är ju inte som att du inte har annat att göra..! Lycka till med datorn, hoppas inget försvunnit. Och tack för det du gör!

  4. lugnt, vi väntar! :)
    Suttit och läst lite vad folk har skrivit och det förvånar mig verkligen hur låg självkänsla många verkar ha?!
    Är det verkligen så? ”ååh men du är så snygg, önskar jag kunde se mig själv så” och ”jag önskar de och de och de var annorlunda”. Är det verkligen så svårt att vara nöjd? Jag kan i princip aldrig minnas att jag tyckte illa om min kropp. Jag älskar min kropp, tycker den är perfekt och fulländad på alla sätt och vis. Visst kan jag tycka att andras tuttar är finare än mina och att andras magar lite platare än min men det tar inte bort det faktum att jag fortfarande verkligen ÄLSKAR min kropp precis så som den är. Jag önskar att ingenting var annorlunda på den, för den är just min och så ser JAG ut.

    Varför vill så många ändra sina kroppar? Handlar det om att man mår dåligt på insidan och tror att ett vackrare yttre skulle göra en lyckligare? Är det en flykt från de verkliga problemen eller är man bara inte nöjd? För det känns som att många människor verkar så glada och lyckliga men ändå ständigt bantar och går i tältkläder för att de inte vågar visa sin kropp. Ärligt talat så finns det inget att skämmas över, så länge kroppen fungerar och mår bra så borde man väl hylla den och vårda den så bra man bara kan?

  5. 6 WP

    Fullt rimligt.
    Men lägger du inte tid i små stötar emellanåt – och schemalägger uppdateringarna, med så långa/korta intervaller du önskar?

    Det är busenkelt i WP och skulle göra uppdateringarna mer kontinuerliga, oavsett om din dator är blöt eller du är bortrest.

    • Jag gör det – men om datorn dör innan man hunnit schemalägga ett gäng nya bilder så är det inte mycket att göra…

  6. 8 lenamarie

    Håller med ”K här ovan…. i precis allt!

  7. 9 Moramas

    Håller med ovan stående talare. Men hoppas på en kompensation kanske flera bilder på samma dag;-)

  8. 10 arvid

    Instämmer helt mer Moramas ;)

  9. 11 Sofie

    Hoppas du får ordning på det snart, tråkigt med datorhaveri!

    Varför inte flera bilder på en dag? Istället för en bild på flera dagar? Tycker det är lite tråkigt ibland att gå in här varje dag och ingen ny uppdatering på flera dagar. Inte konstigt att det blir många bilder i kö. :)

    • Det tar tid att redigera bilder och förbereda inlägg. Jag har inte möjlighet att göra flera inlägg per dag.

  10. 13 janne

    har sett i din blogg att du gillar teknik, nästa dator borde kanske bli en vattentät dator, ser fram emot en artikel hur testet genomfördes



