.

03Nov11

175,5 cm
19 år
vikt just nu: vet inte

jag skickar in en bild på mig själv för att kanske kunna acceptera mig själv lite bättre. kan knappt komma ihåg om jag NÅGONSIN känt mig nöjd med hur jag ser ut. jag skulle kanske inte säga att jag har haft/har en ätstörning men jag tänker definitivt på vad jag äter. och om jag inte gör det får jag ångest. min pojkvän säger att jag är snygg men jag har så svårt att se det – hur mycket jag än försöker. det värsta är låren.. men kanske kan det här hjälpa mig lite.



11 Responses to “.”

  1. Du är lite päronformad, kvinnliga breda höfter vilket killar ju brukar älska och slank upptill, jättevacker!

  2. Lång slank snygg :)
    Sträck på dig och var stolt tycker jag :)

  3. Hur fin som helst :)

  4. 4 Stefan

    Håller med de tre^ Snygg!!

  5. 5 Magnus

    Din pojkvän har helt rätt när han säger att du har en fin kropp. Och dina lår ser alldeles utmärkta ut, tycker jag. :-)

  6. 6 Hanna

    Jag är ungefär lika lång som dig och har ungefär samma kroppsbyggnad. När jag tittar på mig själv så kan jag verkligen inte se något attraktivt eller fint, men din kropp ser väldigt vacker ut för mig, speciellt din rygg är väldigt fin. Det ger mig hopp om att min kropp också kanske egentligen är vacker, trots att jag inte ser det. :)

    Dina lår är det verkligen inget fel på, dem ser ut som de ska, varken för smala eller för grova.

    Du är vacker, glöm inte det

  7. 7 Poppis

    Jätte fin kropp har du, var stolt över dig själv! Som det ser ut så behöver du inte tänk på vad du äter, för du är inte ett dugg överviktig!

  8. håller med om att du är fin!

  9. 9 Julia

    Jag tycker att din kropp är helt perfekt! Har själv ganska liten rumpa och smala lår, och har alltid velat ha den kroppsform du har.
    Hoppas att du lär dig tycka om dig själv!

  10. 10 B.

    Hur snygg som helst ju!
    Och jag kan absolut inte se några fel på dina lår. Ta hand om dig!

  11. 11 K

    Du ser jättefin ut! Superfin mage, midja, rygg, axlar! Och du har jättefina ben! Hoppas verkligen du kan må bra i dig själv och ta hand om dig!



