.

06Nov11

28 år
172 cm
64 kilo
BMI: 21,6

Jag trivs för det mesta med min kurviga timglasfigur men har kämpat med vikt och mat sedan jag var 14 år. Jag har lidit av både Anorexi och Bulimi periodvis, men nu mår jag bättre och äter som jag ska. Tankarna om att jag är tjock finns där vissa dagar och då känner jag mig otroligt deppig. Det finns alltid något jag vill ändra på, tappa några kilon, få mindre och fastare lår, smalare armar, mindre celluliter….. Men det finns saker jag är stolt över också, jag gillar min midja, mina bröst, min putiga rumpa, mina axlar, halsen och mina händer och fötter. Dessutom är jag rätt stark trots att jag inte tränar längre, jag är starkare än de flesta tjejer jag känner. På det stora hela känner jag mig fin och de flesta dagar mår jag bra i min kropp.



23 Responses to “.”

  1. 1 S

    Men herregud kvinna, du är ju helt PERFEKT!!!
    Vilken underbar kropp!
    Supervacker hela du.

  2. Jag kan bara hålla med. Snyggaste kroppen jag sätt på LÄNGE! Det bästa är, att den är ganska lik min egen! Dina tankar om din kropp är nästan exakt de jag har om min kropp :)

  3. 3 A

    Helt underbar kropp! Väldigt fin midja och rumpa! :)

  4. 4 Maria T - Sixtens mor sa

    Hurra för dig! Va befriande med någon som trivs med sin kropp! :-)

  5. 5 K

    Du är skitsnygg, ser stark ut, och har sunda tankar! Fortsätt så, vad skönt att höra att du gått vidare från sjukdomarna! BRA GJORT!

  6. 6 Man 32

    Du har en helt underbar kropp. Den är hur vacker som helst.

  7. 7 J

    OTROLIGT vacker kropp!

    Fortsätt älska dig själv så mycket du kan och ta åt dig av varenda komplimang, för de är helt och fullt ärligt menade.

  8. 8 Moramas

    Halleluja! Vilken vacker kropp:-)

  9. 9 Ellix

    Jösses..
    Inte för att jag är religiös…men Gud måste ha haft dig som mall när han skapade kvinnan.
    Precis som föregående inlägg säger.. Du har en helt fantastisk kropp, verkligen helt makalöst perfekt!

  10. 10 Anna

    Det är så kul att du kan se det som du är nöjd med dig själv för. Det är viktigt att se det bra. Jag tror inte att det finns en ärlig människa som kan säga att de själva ser perfekta ut.

  11. Varje del av din kropp är superfin och helheten är så vacker, sedan gillar jag din inställning.

  12. Du har drömkroppen! Var nöjd med dig själv, du är perfekt.

  13. 13 LINA

    Du har typ min dröm kropp! Shit vad snygg ! :D

  14. 14 P

    Du är jättefin!!

  15. du är oerhört vacker!!

  16. 16 Elin

    Allt från midjan och neråt är helt fantastiskt! :O

  17. 17 Ingrid

    Du har ju min drömkropp!

  18. 18 Maja

    Underbart vacker kropp!

  19. 19 lenamarie

    Oj oj oj…… vilken vacker kvinna du är:)

  20. fyfan vad snygg kropp du har! Har också timglasfigur, men kan ju bara drömma om dina proportioner.. avundsjuk är ordet jag söker!

  21. 21 hanna

    Brukar inte kommentera men känner att jag vill det just nu. Du har en helt fantastisk figur och trots att jag förstår dina tankar och känslor eftersom jag själv haft samma problem som du så vill jag bara att du ska få låna våra ögon och se det vi ser!Ta hand om dig!

  22. 22 BebisRosa

    WOW! Du har ju en jätte vacker kropp! Denna ska du vara stolt över :)

  23. 23 Kjell

    Du har en suverän kroppshållning; atletisk.



