C

18Nov11

21 år
164 cm
65 kg
BMI: 24

Det enda jag är nöjd med är brösten som är relativt stora och ändå äkta.



11 Responses to “C”

  1. 1 amanda 20

    Ser väldigt vältränad ut! Min dröm kropp ju!!!!

  2. 2 Stefan

    Snygg mage och ben också.

  3. 3 Erik

    Ja men hallå!
    Hela du är ju fin..

  4. Gud så fin kropp. Samtidigt kom jag på mig själv att jag ser nästan ut som dig, läskigt nog. Men ändå ska jag tycka illa om mig själv. Men du är otroligt fin.

  5. 5 M

    Men gud, underbart fin kropp!!! Var stolt över den!

  6. 6 anni

    jag hoppas du skojar!! hur fasiken kan du inte vara nöjd? du är ju uuuuuuuuuuuuuur snygg!!!!!!! drömkroppen enligt daggens ideal!! ödsla inte mer energi på att vara missnöjd, din kropp är fantastisk!!!

  7. 7 Robert

    Hur kan man inte älska den där kroppen. Jag skulle då göra det. Kanonfin ju.

  8. 8 Man 32

    Hela du är perfekt. Hur snygg kropp som helst. Den ska du absolut vara stolt över.

  9. 9 Christian

    Vore jag du skulle jag också vara väldigt nöjd med brösten som är både stora och fina, men också med typ låren, magen, höfterna, armarna, fötterna… ja allt på den kroppen faktiskt! ;)

  10. 10 M

    Herre gud, hela din kropp är ju helt perfekt!?!
    JAG älskar allt jag ser i alla fall :)

    // M

  11. 11 elina

    Jag är lika lång som du fast väger tio kilo mindre. Men jag är inte ett dugg tränad och ser därför ”större” ut än vad du gör. Där ser man att vikten verkligen inte betyder allt!
    Du har en otroligt vacker kropp som ser väldigt hälsosam ut!



