.

20Nov11



20
170 cm
antagligen 67 kg eller mer
bmi: ca 23

har nästan alltid varit viktmedveten och jämfört mig med min omgivning. trots att min vikt är normal har jag en fix ide att idealet är att väga 63 eller mindre. men jag ser ju faktiskt helt ok ut på bilden, även om lite större bröst och smalare midja/höfter inte vore fel. vet inte min exakta vikt eftersom jag har undvikit alla vågar det senaste året, försöker istället gå efter hur jag mår och inte basera min självuppfattning på några siffror.



15 Responses to “.”

  1. 1 Stefan

    Snygg!

  2. 2 Moramas

    Hur fin som helst:-) perfekta tuttar du kan va nöjd:-)

  3. Jag är lika lång som du och längtar själv tillbaka till tiden då jag vägde 68 kilo! Det var lätt min drömkropp. Nu är jag xx antal kilo tyngre men ler och är glad ändå. Men var nöjd säger jag bara, för du har en oerhört vacker kropp! :)

  4. Du har jättesnygg och fin kropp

  5. 5 lisa

    Oj, vi har exakt samma mått, samma former och när jag var 20 hade jag samma ”max 63 kg”-ideal! Häftigt. Nu är jag 24 och har sakta men säkert börjat inse att jag har en riktigt schysst kropp, vilket är jätteskönt! Jag hoppas att du också inser det, för du har en jättefin kropp!

  6. 6 Man 32

    Du har en helt otrolig vacker kropp. Du ska absolut vara stolt över den.

  7. 7 anni

    vacker kropp och förnuftig knopp =)

  8. 8 K

    Åh, du är superfin! Jättefin mage, midja, höfter, bröst, ben… Allt! Jättebra att du inte väger dig utan går på känsla, fortsätt så, och känn dig bra och nöjd!!

  9. 9 Åsa

    Du ser fantastisk ut.

  10. perfekt midja och höft!!

  11. 11 karin

    tycker brösten är i ett helt ok storlek:) varken för stora eller för små

  12. 12 Dr Zarkov

    Bekymra dig inte över höfter och midja. Det är perfekt. Du är jättevacker!!

  13. 13 TjockeSteffe

    Herre gud vad du ser fantastisk ut inte en endaste liten skavank njut av kroppen du föddes med.

  14. oj vad fin du är!:)

  15. 15 Anders

    Jisses vad vacker du är!



