E

01Dec11

23
170 cm
94 kg
BMI: 32.5

Jag har tidigare haft ätstörningar, och nu under mitt ”tillfrisknande” har jag gått upp 32 kg, på två år. Jag tycker inte om min kropp och gillar inte hur den ser ut. Är rädd för att visa mig för min pojkvän fastän vi varit tillsammans i över tre år.



38 Responses to “E”

  1. 1 E

    Det syns inte alls att du väger 94 kilo. Hur snygg kropp som helst, jag väger själv 90 kilo men min kropp ser inte klok ut alls. Var stolt över din kropp för den är snygg!

  2. 2 T

    DU är ju helt otroligt fin! Skulle aldrig tro att du väger 94 kilo. Är säker på att din pojkvän älskar varje del av dig, du har verkligen inget alls att skämmas över. Var stolt över dig själv, du har ju en Afroditekropp!

  3. 3 Fredrik

    Vacker kropp :)
    Du kan vara stolt över den.

  4. 4 Malin

    Vackra kvinna! Förstår inte var din vikt sitter. Tycker iaf att du har en urläcker kropp!

  5. Den här bilden om något är ett bevis på att BMI och utseende är totalt frånkopplade varandra. Du ser jättefin ut, en fantastisk kropp, helt vanlig, helt fin. Den kroppen kan du vara stolt över!

  6. Kan inte annat än att hålla med föregående talare; du är superfin!

  7. 7 scorrp

    åå vilken snygg kropp, ja har å en ätstörning å ja har gått upp snart 30kg på 8månader, så jag vet hur du känner dej, men du har absolut inget att va missnöjd över, du ä dunder snygg

  8. 8 Camilla

    Du är ju jättefin! Var stolt över din kropp och att du kommit ifrån dina ätstörningar!

  9. Verkligen. Detta visar att BMI borde skrotats för länge sedan. Du har en drömkropp och jag menar det! Sjukt snygg!

  10. Du har väldigt vackra och mjuka former. Tycker du med stolthet kan visa upp precis hela dig för din pojkvän.

  11. 11 Robert

    DU det där var de finaste 94Kg jag sett! Dax att skita i vågen va?!

  12. vaaa? jag skulle aldrig gissa på att du vägde 94!! det syns verkligen inte!! du är sjukt snygg och ser ut att väga max 70!

  13. 13 Karin

    Du är väldigt lyckligt lottad. Även om du vore jättesmal eller jättestor så skulle du se fin ut för du har fina former. Var inte ledsen över att du gått upp i vikt, se det som något positivt eftersom du nu blivit frisk från ätstörningarna. Det är trots allt det viktigaste! Förr eller senare kommer du ändå hitta din balans!

  14. 14 TjockeSteffe

    Men hallå!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Herre gud släng iväg vågen du är ju underbart vacker i kroppen.
    Jag hade gjort allt för dig.

    .

  15. 15 Tjalle

    Skiter i vad din våg säger. DU ÄR SNYGG SOM F-N!!!

  16. 16 anni

    eeh, say what?!”?”? Du har en sån riktig kalaskropp! Drömfigur!! BMI säger verkligen I.N.G.E.N.T.I.N.G! Om du är överviktig ska jag gå till Kina! Var stolt glad och nöjd E, du ser ut som en gud! Så fina kurvor med en smal midja! Verkligen superhot!!

  17. 17 Josefin

    ”Nämen, hon ser ut som jag, bara några kilo större” tänkte jag när jag såg din bild. Några kilo visade sig vara 35!!…var i hela fridens dar gömmer du dom? :O

  18. 18 Man 32

    Du har en jättevacker kropp som du absolut ska vara stolt över.

  19. 19 Jenny

    Skiljer 3 cm och 3 kilo uppåt på mig. Och jag har bristningar över hela kroppen och skulle döda för att få dina 94 kilo istället. Kag och min pojkvän har också varit tillsammans i 3 år. Jag vill heller inte visa mig naken. Med med din kropp hade kag inte gjort något annat!

  20. 20 Emma

    Du är så otroligt fin!! Bli vän med din kropp, för den är på riktigt vacker!! Och håller med tidigare kommentar om att BMI kan gå och hänga sig (och egentligen kilon också)!! kram!

  21. 21 Ell.

    Wow, 94kg låter inte alls rimligt för denna kropp! Superfin :D

  22. Fy satan va snygg kropp du har!

  23. Jag skulle aldrig gissa på 94kg! Du har en jättefin kropp med fina kurvor och du har en jättefin midja! (Är du säker på att vågen visar rätt? Äsch, kasta ut den helt och hållet. Jag skulle vara stolt om jag vore du. Siffror säger i vissa fall (alltså i ditt fall) ingenting.

  24. 24 Rebecka

    Helt fantastisk kropp! Jag väger också 94kg men min kropp är inte ens i närheten så vacker som din! Var stolt över dig själv, du ÄR vacker!!

  25. 25 Anna

    Fin och kvinnlig!

  26. 26 Adde

    Vilken snygging! Du borde vara så stolt och glad över dig själv och din kropp!

  27. 27 David

    BMI är ett verktyg för att mäta förhållandet mellan vikt och längd hos en befolkning dvs alla människor i tex ett land eller ett mindre geografiskt område. BMI anger inte kroppssammansättningen dvs hur mycket fet, muskler eller hur tungt skelett man har och kan ge ett missvisande värde beroende på vilken kroppstyp man har.

  28. 28 K

    Åh, det första jag tänkte var att du har en superfin kropp! En sån sjukt fin midja och mage, jättefina bröst och höfter! Du är jättevacker! Jag hoppas att du kan känna dig stolt över att du har tagit dig igenom ätstörningen, att du nu kan se hur himla fin du är, och njuta av din starka och friska kropp!

  29. Superduper fin kropp. Du ser absolut inte ut att väga 94 kg, och om du nu gör det så bär du upp dem mycket väl.
    Men du skriver om ”tillfrisknande” som om du inte vore på bättringens väg. Känner du dig fortfarande sjuk?
    Hursomhelst så är du råläcker!!! Det tycker din pojkvän också.

  30. 30 C.

    De vackraste 94 kilon jag sett, var stolt över din kropp, bli vän med den, räds inte att visa dig för din pojkvän.

  31. 31 lisa

    Ut med vågen! Den är uppenbarligen inte tillförlitlig.Var stolt över din fantastiska kropp och över att du är stark nog att kämpa emot ätstörningarna!

  32. Du är en väldigt vacker kvinna!

  33. 33 Hanna

    Du har en fantastisk kropp med kurvor på det rätta ställena! Kan bara säga WOW och grattis till din pojkvän. ;D Hoppas verkligen att alla kommentarer här kan vara en liten knuff för dig att börja se din kropp ur en positivare vinkel.

  34. 34 Sofia

    Du är verkligen vacker! Önskar att jag fått den kroppsformen du har, helt perfekt!

  35. 35 edgar

    som någon sade ovan: satan vilken afroditekropp! vacker vacker vacker

  36. 36 Ellix

    Helt fantastisk kropp, vilka underbara former. Hoppas du kan känna dig stolt och glad över din kropp.

  37. 37 Erika

    Du har verkligen dragit en vinstlott i gen-lotteriet! Helt otroligt hur vackert dina 94(!?) kilon är fördelade. Verkligen!
    Gör ont när jag läser om ännu en med erfarenhet av ätstörningar. Hoppas SÅ att dina citattecken kring ”tillfrisknande” inte betyder att sjukdomen har kvar sitt kalla grepp om din vackra kropp och själ?
    Men förstår absolut om du känt besvikelse och ångest när vikten ökat och ökat.. Det är ju inte sällan som just detta är ”den stora skräcken” när man står inför valet och kvalet om friskhet.
    Din pojkvän kan tacka sin lyckliga stjärna att han har en vacker flicka som du och jag är helt övertygad om att han själv är medveten om detta!
    Vet att det är svårt att låta sig älskas, kanske än svårare när kroppen förändrats? Men lovar att det är värt obehaget att ge sig ut på osäker mark. Visst sätter du dig i en sårbar position, men litar du på din kille och hans kärlek så har du inget att förlora! Lovar..

  38. 38 L

    Skit i vågen, väger ca 80 kilo men ser dubbelt så stor ut som dig! Du har en skit fin kropp tjejen ! :D



