.

05Dec11

18 år
<- 160 cm
vikt, ingen aning.. och har inga planer på att väga mig än så länge.



13 Responses to “.”

  1. Skön inställning tycker jag! Kör på den, det låter sunt :)

  2. 2 Fredrik

    Wow. Så underbar!

  3. 3 Emelie

    Och inte behöver du väga dig heller! Vikt är bara ett nummer, det som räknas är att du är nöjd med vad du ser i spegeln. :)

  4. 4 TjockeSteffe

    Bra att du tänker på rätt saker och inte låter andras ruttna tankar styra dig.
    Du har en mycket vacker kropp……naturlig snygg

  5. 5 Man 32

    Otroligt vacker kropp. Den ska du absolut vara stolt över.

  6. 6 Robert

    Underbart självsäker å med det 1000gr så fin =)

  7. 7 Karin

    Lite tråkigt att du inte får lika många kommentarer bara för att du verkar nöjd! Ska vi bara peppa när någon är missnöjd?! Nää, jag tycker du är jättefin!:) Fina former!

  8. 8 me at the pic.

    Jag kan säga att jag inte alls är nöjd med mig själv, inte det minsta och har nog aldrig riktigt varit det. Finns alltid saker jag vill ändra på.

    Jag gör därför saker åt det just nu.. Det var inte det jag menade med det jag skrev, utan bara det att.. jag tycker inte att siffror är så bra för att ”mäta” sig, tycker mått i cm är mycket bättre.

  9. 9 Tubbz

    Fan vad snygg du är!
    Det där är min idealkropp *_*

  10. Jag blir så impad av alla som är så stolta över sina kroppar. Du är vacker och gör rätt i att vara nöjd!

    • 11 me at the pic.

      Jag är dock inte nöjd alls med mig själv, verkar ha blivit ett missförstånd, det jag menade med att inte väga mig är bara för att jag tycker siffror är oviktiga. Jag mäter hellre mig med cm då det ger en klarare bild av hur man ser ut!

  11. 12 Nisse

    Tänk om fler än du kunde ha samma inställning till vikt och våg som du har.
    Känner man sig till freds med sig själv så varför lyssna till den stora massan som säger si eller så, att man skall se ut på ett visst sätt och vara på ett visst sätt.
    Så länge man mår bra själv och känner sig tillfreds med den person man är.

  12. Gud vad fin du är, dina lår är hemskt snygga! använd inte vågen eller andra typer av siffror det är som sagt bara tomma siffror som vi använder för att kontrollera våra liv men jag tycker att vi måste sluta försöka ha ”full kontroll” över oss själva så som vi gör, vi är vackra underbara själar i denna jord och alla har sina bättre och sämre sidor så att försöka jämföra sig själv med andra är som att försöka bli en annan ras.
    VI vill alla bli accepterade och då försöker vi se fina ut för andra men vi är redan det ultimata vi kan bli bara att vi strävar efter mer och därför ser man inte det som är precis framför en, du borde ställa dig sådär säker och stark och börja skina mot dig själv och senare mot världen för vi är stjärnor! stjärnor som behöver varandras värme just nu mer än någonsin.



