Status

21Dec11

Hej, alla som hör av sig! Jag är ledsen att det varit tyst här ett tag, jag har haft lite för mycket jobb och halkat efter. Förhoppningsvis ska uppdateringen komma igång och bli regelbunden igen efter årsskiftet. God jul!



9 Responses to “Status”

  1. Tror alla läsare är lika tacksamma över din fina blogg och har överseende med det.

    God Jul och tack för en jättebra blogg, en blogg som gör skillnad

  2. Vad roligt att du ska försöka dra igång den igen! :)

  3. 4 steff

    Fast om det blir för krävande att driva detta projektet helt ensam borde du väl kunna hitta en eller två personer som kan hjälpa till?

    Det är synd att bloggen sköts så dåligt nu för tiden.

  4. 5 Maths

    Vi som tycker om den här bloggen väntar gärna.
    ”Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge” sägs det ju.
    God jul och gott nytt år.

  5. 6 emma

    Hurra!

    Steffs förslag kanske är något att tänka, på att skaffa dig en hjälp-redaktör eller så?

  6. 7 Mimmi

    Jag håller med Steff till en viss del. Jag väntar gärna några dagar mellan bilderna, men det resulterar i att jag ofta glömmer att kolla in överhuvudtaget. En medhjälpare skulle inte sitta fel, så att idén inte rinner ut i sanden :)

  7. Om du vill ha en medbloggare så hjälper jag gärna till så får vi en regelbunden uppdatering på bloggen. Det här projektet är lite för värdefullt för att få halka efter i.m.o.

  8. 9 Magnus

    Alt. om du inte vill ha någon medhjälpare så är det bättre om du bara lägger in en post som denna vi kommenterar nu ”Att dom närmaste 2-3 veckorna har jag mycket att göra och det kommer bli tunnsått med nya kroppsbilder!”

    Bättre det än att folk undrar och postar meddelanden. Bättre att förekomma än att förekommas så att säga.

    Med det sagt så förstår jag att det är mycket jobb med bloggen och att annat kommer före. Detta var mest ett förslag i all välmening!

    God Jul!



