.

06Jan12

20 år
174cm
60kg
BMI: 19.8

Jag har aldrig tyckt om min kropp då jag blev mobbad väldigt länge när jag var yngre.
Men nu har jag börjat acceptera den lite mer och börjat tycka om mig själv, dock så vill jag ju ändra på vissa saker (som de flesta tjejer vill)
men sånt är inte alltid möjligt, så jag fortsätter att kämpa med att få på mig lite mer vikt och nöja mig med det jag har istället.



7 Responses to “.”

  1. 1 Nelly

    Vad vacker du är!

  2. 2 J

    Du har en skitsnygg kropp som du kan vara stolt över.

  3. 3 Bea

    Jag önskar jag såg ut som du… Jag är 3 cm längre, men 7 kilo lättare, men tycker att jag ser mycket större ut än vad du gör. Din kropp är jättefin.

  4. 4 Stefan

    Du är jättesnygg precis som du är!

  5. 5 Man 32

    Du har en jättefin kropp. Du behöver inte ändra något alls. Du är helt enkelt perfekt. Var stolt över din kropp, den är jättevacker.

  6. 6 Erik

    Inga fel alls..
    Det skulle vara kul att veta hur dom som retade dig ser ut idag:)

  7. Du har en otroligt fin kropp! fasta bröst, ung hy, fin mage herregud :P du är hemskt fin.. Jag lovar att om du jobbar med äldre tex så kommer du att börja uppskatta din kropp mer, du är ung och kan göra vad du vill, du är rörlig och böjbar och stark, tyck om din kropp, vackra du!



