Jessica

16Jan12

19 år
155 cm
47 kg
BMI: 19,6
Jag har sedan i höstas gått ner ca 4 kg, men märker ingen skillnad direkt. Har mycket komplex för de flesta delarna på min kropp.

Ibland gillar jag min kropp, men ibland hatar jag den verkligen. Jag kan tycka att min rumpa är för stor, att mina bröst är för små,
att låren är för stora, armarna för tjocka och att jag har putmage. När jag ser mig i spegeln tycker jag att jag ser tjockare ut än vad jag egentligen är.
Jag rör på mig mycket, och tränar ganska ofta, men jag är fortfarande inte nöjd med hur jag ser ut. Jag äter för det mesta bra mat, som man ska göra.
Jag lever i alla fall ett hälsosamt liv känner jag. Förövrigt så är jag för det mesta nöjd med min kropp:),
förutom ibland när jag ser mig i spegeln och på vissa bilder av mig. :/


14 Responses to “Jessica”

  1. Oj. För första gången ser jag någon med i princip samma mått som mig själv. Och jag kan säga dig: du är TOPPENSNYGG. Helt ärligt, jag hoppas inte att du planerar att tappa mer i vikt, för det behövs INTE. Ta vara på de stunderna då du är nöjd – det är det rätta du ser då, jag lovar.
    Ta hand om dig, hade bytt för allt i världen ska du veta!

  2. 2 Johan

    Det jag ser på bilden är en alldeles normal kropp, kanske till och med på den smala sidan av spektrumet. Om du äter nyttig mat och fortsätter träna så kommer du att må jättebra och fortsätta ha en fin kropp
    Du har en väldigt vacker kropp och dina bröst är inte speciellt små, utan alldeles lagom.

  3. Jag håller med Johan i precis varje ord.

  4. 4 Andreas

    Du är jättesnygg ju med fina former! Du har fian lår, ingen putmage, fina armar fina bröst, fina höfter och har svårt att tänka mig att en tjej som är 155 cm och väger 47 kg rumpa skulle ha en särskilt stor rumpa. Sluta oroa dig och var glad att du har en snygg kropp istället! :)

  5. 5 Stefan

    Håller med de ovanstående. Du är jättesnygg.

  6. 6 A

    Mycket mycket mycket fin kropp.

  7. 7 anno

    Shiiit! Du ska vara sååå stolt över din kropp! Den är så galet snygg! Tänk om man hade den!!

  8. 8 Linn

    Är precis lika lång, och har ungefär samma kroppstyp förutom att jag har en hel del fler extrakilon. Din kropp har alltid varit vad jag eftersträvat, men hur jag än bär mig åt (tränar i mängder, äter bra mat osv) vill kilona inte försvinna. Du ska absolut vara nöjd med din kropp, den är jättefin!

  9. 9 Man 32

    Du har en jättevacker kropp. Det är inget fel på den. Du ska absolut vara stolt över den.

  10. 10 Jessica

    Tack så mycket för dom fina kommentarerna. Jag är mycket mer nöjd med min kropp nu, och då har jag gått upp 2 kilo till och med :)

  11. 13 Lisa

    Riktigt snygg mage och midja. Höfterna är jättefina också. Idealet för mig i alla fall! :) Ser lagom tränad ut!

  12. 14 Emma

    Åh vad fin du är! allt mina ögon ser är perfekta ben, superfin mage, jättefina bröst, hela du är helt fantastiskt fin! :) Jag är några centimeter längre än dig och väger några kilon mer, jag drömmer om att jag om ens i närheten ser lika bra ut som dig! :) innan var jag inte så nöjd med min kropp men efter att min kropp förstördes av bristningar skulle jag vara supernöjd med min gamla kropp, var stolt över hur fin du är! <3



