Lina

23Jan12

24år
60 kg
175 cm
bmi 19,9

jag har ända sedan tonåren varit ovän med min kropp och tycks aldrig bli vän med spegeln.
 sedan jag fick min dotter för 1 år sedan har jag gått ner alla graviditetskilon men fortfarande skulle jag vilja bli av med valkarna vid sidorna samt tycker jag att mina lår är för breda.



10 Responses to “Lina”

  1. 1 Stefan

    Vilka valkar?! Dina höftben? Du är jättesnygg som du är!

  2. 2 Josefin

    Men…dina lår är ju jättetunna och ”valkarna” är dina höftben, de kan du inte banta bort!

    Du är toppenfin och det är synd att du har så skev bild av dig själv. Bantar du ner dig mer kommer du se anorektisk ut.

  3. 3 Hannah

    Du har en jättefin kropp! Dina ”valkar” är ju dina höfter tillsammans med din midja som gör att du får den formen – och det ser snyggt ut bara! (:

  4. 4 sandra

    Jag tränar för att få en kropp som du redan har! Och du skriver att du fick barn för 1 år sedan, ta det här som en komplimang men det syns inte att du har varit gravid.
    Du är jätte snygg!

  5. Jag håller med ovanstående – du är ju jättesmal! Och att dessutom se ut sådär ett år efter att ha fått barn, det är ju otroligt. Ta hand om dig och din kropp!

  6. 6 mia

    Har den magen fått barn ??! så såg inte jag ut kan jag bara tillägga, gratulerar!

  7. 7 Man 32

    Du har en jättefin kropp. Magen ser riktigt vältränad ut. Hur snyggt som helst.

  8. 8 Sa

    Att se ut sådär efter en graviditet är rena lyckan…sådär ser verkligen inte jag ut kan jag säga. Såg ut så före och nu är magen full med bristningar och den hänger..skatta dig lycklig, du är sjukt snygg!

  9. 9 Åsa

    Jag tycker att du för din dotters skull ska göra allt du kan för att bli vän med din spegelbild. Var en god förebild istället! Du är ju jättesnygg och säkert smart nog att lägga energi på något viktigare än att vara missnöjd med din kropp.

  10. Riktigt snygg! Får mig att längta tillbaka till gymnasieåren, när jag själv låg runt 62-65 kg.. Ligger ca 12-13 kg över detta nu och har tappat peppen för att gå ner till samma vikt igen, tyvärr.. :(

    Du borde vara stolt och nöjd med din kroppsform, för du har en riktig drömkropp i mina och många andras ögon! :)



