.

25Jan12
18 år
170 cm
54 kg
BMI 18.7
Jag har aldrig riktigt varit nöjd med min kropp, har alltid tyckt att överkroppen ser för stor ut för benen och benen för smala för överkroppen, men nu jag har lärt mig att vara nöjd med det jag har!


13 Responses to “.”

  1. Du har jättefina proportioner

  2. 2 claudia

    du är jättefin!

  3. 3 a

    helt perfekt ju!

  4. 4 Therese

    Du ser fel, så enkelt är det. Jag säger det inte för att vara snäll, du är otroligt proportionerlig! ;)

  5. 5 A

    Oj vad vackert! Långa ben är ju underbart! :)

  6. Hej!
    Måste säga att jag skulle göra (nästa allt) för att få dina fina långa ben!
    är själv väldigt kort….:( så kort att folk kallar mig för dvärg ibland….

  7. 7 Kajsa

    Men hörru du,du är hur fin som helst och dina ben är uuuuuuuuunderbara :D

  8. 8 Man 32

    Ja du ska absolut vara nöjd med din kropp. Den är jättevacker.

  9. 9 Emma

    Jag är precis lika lång som dig, men väger 8 kg mindre och jag fick mig en chock. Trodde jag såg ut som du i kroppen, men de måste vara omöjligt. Jag förstår nu varför alla påpekar hur smal jag är…. tack.

    Jag har helt skev bild av mig själv tydligen. =/

  10. Otroligt vacker kropp! Du har all anledning att vara nöjd :)

  11. DRÖMKROPP!!

  12. 12 U

    Helt perfekt kropp! Skulle ge mycket för att få sådana långa fina ben. Du är proportionerlig till hundra procent :) var nöjd!

  13. 13 Robin

    Oj! Finns all anledning i världen att vara otroligt nöjd över den kroppen du har. :)



