Paula

06Feb12

29 år
168 cm
88 kg
BMI: 31,18

Jag har alltid tyckt att jag borde ha varit tunnare. Men det är skönt att vara äldre, och vet att man är mer komfortabel med sig själv, och sin egen kropp. Även om jag inte är helt nöjd, jag skulle inte byta det med någon annans.



12 Responses to “Paula”

  1. Underbart att läsa dina tankar och se att du faktiskt trivs i din väldigt fina kropp. Dina kurvor är underbara

  2. 2 Martin

    Paula, du är jättefin. Var stolt över dina former! Skönt att se att du är komfortabel med det du har. Fortsätt med det. Det har du all anledning till.

  3. 3 Moramas

    Bara att hålla med föregående talare:-)

  4. 4 sven

    Fantastisk kropp.

  5. 5 Tove

    Superfina bröst!

  6. jättevacker!

  7. 7 Johan

    Mycket vacker!

  8. 8 Sa

    WOW!! Supersnygg midja och bröst! Dina är större än mina och hänger mer men dina är ändå så himla vackra..är själv så missnöjd med mina.

  9. 9 Poppis

    Otroligt fina bröst du har, jätte snygg midja!

  10. 10 Åsa

    Otroligt skön inställning! Helt nöjd är nog ingen, men att vara bekväm i sin egen kropp och acceptera sig själv måste vara en härlig känsla. Jobbar själv för att komma dit en dag.

  11. 11 Christian

    jättefin!

  12. 12 Per

    Fantastiskt fin inställning till en vacker och kvinnlig kropp. Härligt att höra!



