.

16Feb12

24 år
57 kg / 166 cm
bmi 20.7

Jag är glad och stolt över min kropp som är stark och fin och har proportionerliga former. Tyvärr har jag komplex för celluliterna, det är mer än vad som syns på bild och stör mig otroligt. Skulle gärna väga lika mycket bara jag inte hade celluliter, men det är genetiskt antar jag, har varit mycket smalare och mer vältränad men de försvann inte för det (men de blev färre, kan få mig att vilja banta ibland men det känns inte så värt ansträngningen).  Som ni märker är jag inte mycket för det där med rakning, det har aldrig varit min grej. Ps, vegan power!



27 Responses to “.”

  1. skönt med fler som visar sina buskar! Det neutraliserar.

  2. 2 EvE

    Vad underbart med någon som tycker om sin kropp. Det gör du helt rätt i! Den ser sund och frisk ut.

  3. 3 Johan

    Du har en lika vacker kropp som alla andra här och du har all rätt i världen att vara stolt över den.
    Min personliga åsikt är att du inte verkar ha speciellt mycket celluliter, iaf inte så att det är något jag skulle reagera över.
    Om du tror att alla föredrar rakade kön så har du fel ;-)

  4. 4 Moramas

    Jävlar vilken vacker kropp.

  5. Du har en underbar inställning och du är stolt med all rätt. Din kropp är jättefin, snygga ben och söt rumpa.

    Och jag förstår inte alla som tycker orakat är fult, äckligt och gud vet allt. Du är naturlig och din kropp är superfin *tummen upp*

  6. Fin och proportionerad kropp. Härliga höfter, och kul att se kvinnor som inte slavar under raknings-idealet!

  7. Herregud vilken snygg kropp du har!

  8. 8 Cissi

    Märkligt du, det första jag tänkte var ”shit, hon har ju knappt några celluliter alls”. Men alltså, du verkar döball!

  9. Otroligt snygg kropp :)

  10. 10 Nisse

    Tycker det är härligt med en kvinna som är stolt över sin kropp.
    Mycket härliga former på en kvinna. Tänk inte på celluliterna det verkar ingen annan göra, inte jag i alla fall

  11. 11 Maths

    Fantastiskt vacker kropp. Den ska du vara stolt över. Trevligt att få se hela kroppen.

  12. 12 Jacob

    Jag kan bara hålla med alla andra. Du har en fin kropp och en jättebra inställning. Celluliterna tänker nog egentligen bara du själv på, så strunt i dom. Härligt med att du är orakad för det finns det alldeles för många som gör bara för att andra tycker att det är bra, sen finns ju håret där av en ganska viktig anledning också.

  13. 13 Christian

    Underbar stil du har har! Så skönt med människor som stolta och starka och nöjda med sig själv. Positiv attityd.. vegan power!!! I like it! :-D Vacker kropp till en vacker attityd hel enkelt. Gillar att du skippar rakningen också och att du är modig nog att visa allt! Och att du är stolt! Fortsätt med det! Du gör mig glad!

  14. 14 Man 32

    Vilken otroligt vacker kropp du har. Den är perfekt. :) Jag tycker det är skönt att du inte rakar dig dig så mycket. Du har en perfekt kropp.

  15. 15 hms

    Herregud. Började gråta när jag såg din kropp, på riktigt. Så lik min att det skulle kunna vara jag på bilden, skillnaden är att jag är 190 cm lång och väger väl kanske 25-30 kg (vet inte vad jag väger) mer, naturligtvis. Men jag har alltid trott att jag var ensam om hur jag ser ut naken, jag har avskytt varje cm av min kropp, speciellt mina ben, min rumpa och mina armar. När jag ser på dig ser jag hur vacker jag faktiskt är. Jag har samma problem med celluliter, skulle göra vad som helst för att bli av med dem men när jag ser dina så störs jag inte alls av dem, jag tänkte inte ens på dem innan jag läste texten. Du är så fin, helt otroligt. Tack för att du har fått mig att inse att jag duger som jag är. Förlåt för den virriga kommentaren men jag är tagen.

  16. perfektaste kroppen!

    ps. vegankroppar är de snyggaste!

  17. 17 Jb

    Fantastisk kropp, celluliter är bara charmigt o sött. Min flickvän är identisk kroppsligt:)

  18. 18 Lisa

    Bra där! :D Rakning är överskattat (eller vad man ska säga). Håret mellan benen och under armarna finns där av hygienisk anledning dessutom!

    Äh, alla har typ celluliter, inget att fästa tankarna på. Du är vacker! :)

  19. 19 Dr Zarkov

    Du är mycket vacker. Skönt att höra att du själv är nöjd. Underbart!! med buske, sen föll jag för dina lite muskulösa armar oxå, väldigt fint.

  20. 20 sara

    Hej! Skön sida det här! Första gången jag är inne på den. Kan bara instämma med övriga, du har skön inställning och fin kropp! Och det där med celluliter, det har jag också. Känns ju rätt vanligt ändå. Jag skiter också i det där med att raka mig under armarna osv men håller med om att celluliterna kan kännas jobbigt. Men va faan!! Tänker jag då. Herregud. Det kanske är mer så att man tänker på det själv, än de i sin omgivning. Du har verkligen en fin kropp!

  21. 21 kattbajz

    rakad eller ej, du är vacker och din midja är fantastisk!

  22. 22 Moa

    Rakningshysterin är så himla fånig, jag menar, håret finns ju där av en anledning och är lika naturligt som hår på skallen eller att majoriteten av människorna fötts med tio tår. Så you go girl! Vegan power!!

  23. 23 K

    Helt otroligt vacker kropp, och det syns på din utstrålning att du är nöjd och stolt – fortsätt så! Så himla vackra former, midja, mage, höfter. Snygga ben och armar, och sötaste brösten! Du är så fin, och jag hoppas att du kan släppa tankarna på celluliterna.

  24. 24 Jennie

    Du är skitsnygg!
    Och faktum är att eftersom min kropp liknar din, så måste det betyda att jag också ser rätt bra ut :)
    Fast du har bättre hy och det kan säkert vara en blandning av genetik och bättre kost. Tror att vego är det bästa, inte minst för att de flesta som tar ett aktivt beslut att äta vegetariskt och särskilt veganskt är/blir mer medvetna än blandkostare om vad de stoppar i sig.
    /J

  25. 25 Carola

    fantastisk vacker kropp- nu behöver jag själv inte ha komplex för mina egna höfter.

  26. 26 Anders

    Oj, vad fin du är!

  27. 27 Anonym

    Så snygg! Det där är INTE mycket celluliter. Jag är ungefär samma storlek som du och har mycket mer celluliter. Orkar dock inte ha komplex för dem längre, eftersom att ingen kille någonsin har brytt sig.



