.

03Mar12

165 cm
61 kg
bmi: 22,4 (”normalvikt”)

Har alltid vart smal tills jag slutade träna regelbundet. Det var det värsta jag gjort mot min kropp.
Har gått upp ca 10 kg sen jag slutade träna. Och jag ångrar varje dag. Jag vet att jag inte är tjock eller överviktig.
Alla säger att jag kan gå upp mer utan att det gör något. Men det är min värsta mardröm..
Om jag fick ändra en grej så hade det varit putmagen. Utan tvekan. Rumpan är go som den är.


10 Responses to “.”

  1. 1 Karin

    du är fin!!

  2. 2 Sa

    Sjukt fin rumpa och riktigt snygga lår!

  3. 3 Moramas

    En otroligt fin kropp. Fantastisk rumpa och lår.:-)

  4. Din kropp är jättefin och du har verkligen en fin rumpa och jättesnygga ben

  5. 5 Erik

    Kunde jag så skulle jag trycka på Gilla knappen..

  6. 6 Tias

    Den kroppen är inget att skämmas för ;-) Tror många tjejer är avundsjuka på dig!

  7. 7 Johanna

    Sinnessjukt vacker kropp.

  8. 8 jag

    Har gått ner till 56-57 kg sen dess att bilden togs för ca ett år sen.. vägde 63kg som mest.. och vantrivdes. Tack för era kommentarer!

  9. 9 Milla

    Supervacker kropp! Som blivande sjukgymnast så tänker jag bara på att du skulle vara ännu vackrare med rak och fin hållning, så sträck på dig och var stolt!!

  10. 10 Linn

    Jättefin rumpa, jag är avundsjuk!(Men jag jobbar på att få min egen rund och fin som din!) Får man fråga varför du slutade träna…? Tror också att mycket sitter i hållningen, som Milla skrev..



