Ariel

07Mar12

20 år
167 cm
Vikt: mellan 60-70, har slutat väga mig

Har alltid haft komplex för mina stora låt och min stora rumpa, vilket resulterat i både lättare bantning och ätstörningar när jag var lite yngre. Även om jag de 3 senaste åren gått upp 7-9 kilo känner jag mig säkrare än någonsin i min kropp, stor rumpa till trots!



16 Responses to “Ariel”

  1. …och det första jag tänkte var ”Wow, vilka sjukt snygga lår och höfter!”

  2. Underbart att du känner dig säker i din väldigt fina kropp

  3. 3 S

    Wow! Underbar kropp!:D

  4. 4 Elin

    Det första jag tänkte på när jag såg din kropp var ”guuud så vacker”. Älskar stora rumpor och vill ha större själv, trots att jag också har en ganska skaplig så skulle jag inte tacka nej till en större.

    Skönt att läsa att du har så sunda och fina tankar om dig själv nu :)

  5. 5 Lisa

    Du ser ut att ha lite av Marilyn Monroes figur ju! Jättefin midja och jättefina runda höfter.

    http://drx.typepad.com/psychotherapyblog/2007/12/photo-of-the-22.html
    Se bara :)

  6. 6 Sa

    Du ska vara stolt, du är vacker. Och vilken midja! :D

  7. 7 Anonym

    Jag tycker du har en helt underbar vacker kropp, du har helt otroligt fina kurvor :)

  8. WOW! Hade jag varit du (och det är jag verkligen inte, tyvärr) hade jag inte gjort annat än knatat omkring i jeansshorts och en t-shirt knuten över naveln! En riktig drömkropp, verkligen.<3

  9. 9 jonny

    Var stolt över dig själv du har vackra former.
    Låter bra att du är säkrare än någonsin på dig själv.

  10. Åh, ditt midje- höftparti ser jättemycket ut som jag ser ut. Du är jättefin och det är jag också :D

  11. 11 Tias

    Skönt att höra att du är stolt över din kropp! Det ska du vara!

  12. 12 Dr Zarkov

    På fullaste allvar, du har typ den vackraste kropp jag någonsin sett. Underbart att du också har en positiv inställning till din kropp.

  13. 13 Anna

    Ootroligt vacker kropp! Verkligen! Jättevacker tim glasfigur!

  14. 14 Johan

    Wow! Helt enkelt wow! Vilken klockren 10a! Aldrig sett något vackrare i hela mitt liv, helt ärligt! Kände att jag var tvungen att dela med mig av det!

  15. 15 Joel

    Helt klart en av de finaste kroppar jag sett på den här bloggen! Och det är inte bara något jag säger. Detta är nämligen den första kommentaren jag skriver här.

  16. 16 Anna

    Alltså, det här är typ den ideala kvinnokroppen enligt mig. Alla kroppar är vackra på sitt sätt, men jag tycker verkligen det är så himla vackert med en stor rumpa och kraftiga lår. Kanske för att det är precis det jag saknar?

    Och vad underbart att läsa att du känner dig säker i din kropp! Vilken glädje!



