.

09Mar12


17 år
163 cm
62 kg
BMI: Ingen aning

Har alltid haft ganska stora problem med min kropp. Ingen ätstörning men en enorm besatthet av mat och hur jag såg ut. Skulle väl inte tacka nej till att gå ner 10 kilo men just nu försöker jag arbeta med mig själv och acceptera att det är såhär jag ser ut.



22 Responses to “.”

  1. Tycker du har skitsnygg kropp!
    Du ska vara stolt!

  2. Din kropp är välformad och jättefin

  3. 3 J.J

    Jag hade lätt velat ha dina snygga ben och bruna hy :))

  4. 4 Moramas

    Men söta du. Du är ju kanonfin precis som du är.:-)

  5. 5 U

    Du har ju jättefin kropp! Och så har du välsignats med ”the V to the Valley” som många avundas. Du behöver absolut inte gå ned 10 kg, du är perfekt som du är :) var stolt över din kropp!

  6. 6 Johanna

    SKITSNYGG!!!!!!

  7. 7 emma

    Skitsnygg kropp!! :)

  8. shit vad snygg du är! vad avundsjuk jag blir !!

  9. Men herregud vilken vacker kropp du har!

  10. DRÖMKROPPEN! Själv är jag lika lång och väger runt 70.. till min stora förtret har jag sett ut som du gör nu.. avundas din kropp, på riktigt! go girl

  11. 11 Stefan

    Meh, du ser ju toppen ut!

  12. 12 Jacob

    Jättefin och snygga former!

  13. 13 stoffe

    Underbara former gullet!!!

  14. Skitsnygg kropp! Njut av den för guds skull, den är jättefin!

  15. 15 O

    Men du har ju typ den snyggaste kroppen! Skall absolut inte gå ned i vikt.

  16. 16 janne

    Snygg kropp, fina former,. Du behöver inte gå ned 1 gram

  17. 17 mia

    Oj, det här är något bland det snyggaste jag sett!!

  18. 18 Dinna

    WOW!

  19. 19 kalle

    Supersnygg! Värsta drömkroppen!

  20. 20 Mattias39

    Wow!! Du är grymt snygg!! Du ska verkligen vara nöjd med dig själv!!

  21. riktigt snygg kropp jag kände just nu att de va ungefär så jag såg ut när jag vägde 62 och då va jag inte nöjd men jävlar du har fin kropp och de inser ag att jag hade för 5 kg sen med ;)

  22. 22 M

    Du har min drömkropp!



