Nicole

26Mar12

27 år
2 barns mamma
61 kg
168 cm

När jag vart gravid med 1:an så gick jag upp i vikt en hel del och hade svårt att gå ner igen och vantrivdes.
Nu är min yngsta snart 3 år och jag har gått ner 19 kg och trivs äntligen med mig själv!
Så länge man trivs så spelar kilona egentligen ingen roll. Alla är vackra oavsett form



6 Responses to “Nicole”

  1. toksnygg!! syns inte ett smack att du fött två barn!!

  2. 2 Håkan

    Sund inställning, flera skulle gå efter den.

  3. 3 Linn

    Jättesnyggt tränad och stark kropp! Det syns inte alls att du fött två barn, som sagt. Bra jobbat! :D

  4. Skitsnygg kropp och sjukt snygg tatuering!

  5. 5 lisa

    Jääääklar! Hur har den där kroppen kunnat bära två barn? Syns verkligen inte. Jättefin kropp!

  6. 6 Poppis

    Håller med dom andra om att de e svårt att tro du fött 2 barn.
    Du är jätte snygg!



