.

28Mar12

158 cm
55 kg
BMI: 22

Jag har alltid haft komplex över min kropp. För att den varit alldeles för tjock, för att den är så ”grovhuggen” med stora höfter och skogshuggarrygg, för att min mage är för plufsig osv. Men nu på senare tid har jag börjat tycka om mig själv mer och mer! Har fortfarande småkomplex, men när jag tittar på de här bilderna är jag faktiskt ganska nöjd. Skulle vilja se mer vältränad ut, jag tränar trots allt mycket och äter extremt nyttigt, och tycker inte att det syns så mycket. Men jag är faktiskt himla fin! Och JISSES vad det är härligt att äntligen kunna se sig i spegeln och tänka ”Åh, vad jag ser bra ut!”!



16 Responses to “.”

  1. 1 Moramas

    En fantastiskt vacker kropp och lika fantastiskt vackra bröst. Du har all rätt att vara nöjd.

  2. 2 mia

    åååhh va glad jag blev när du beskrev att du faktiskt är kompis med din kropp nu :) Jag tycker den är väldigt vacker, proportionerlig och jag gillar dina former. Kul att läsa!

  3. 3 Erik

    Oj!
    Du ska vara nöjd på alla sätt och vis..
    Jag trycker på ”Gilla”knappen direkt,,om det nu hade funnits nån sån:)

  4. 4 Åsa

    Så fint att se att du är kompis med din kropp! Du är väldigt fin också. Du och jag är faktiskt ganska lika, fast du är mer vältränad. Syns särskilt på din mage tycker jag!

  5. 5 Maths

    “Åh, vad du ser bra ut!” Håller med helt och fullt, och som det står ovan, det syns på din mage att du är vältränad. Jag tycker även att dina höfter är fina.
    Fortsätt och tyck om dig.

  6. 6 Stefan

    Perfekt!

  7. 7 Poppis

    Vilken tur att du har kommit överens med din kropp, för allt du såg innan är ju inget som finns! Jätte fin kropp för övrigt.
    Så fortsätt tänk i det positiva för du är jätte fin!

  8. 8 Mimmi

    Shit vad snygg mage du har! Så vill jag också att min ska se ut :) Såhimla roligt att höra att du är nöjd med din kropp, fortsätt så!

  9. 9 Johan

    Alla som är kompidar får en speciell och järlig aura kring dig.
    Du har en väldigt vacker kropp som du har all anledning att vara kompis med och jag kan mycket väl tänka mig att du har många kompisar här.

  10. 10 Steffo

    Snyggt! Tycker du ser riktigt fit ut, du ska absolut inte känna att du borde se mer vältränad ut. Jag kan verkligen inte hitta ett enda fel någonstans på din kropp, och det verkar det ju som att du själv egentligen inte gör heller :)

  11. 11 saga

    en av de snyggaste kropparna jag sett på länge!

  12. 12 janne

    Du har en lika vacker kropp som alla andra här och du har all rätt i världen att vara nöjd över den. Samtidigt kan jag bara nämna att jag ser inga fel på dina höfter. Fortsätt att “Åh, vad jag ser bra ut!”! när du betraktar dig själv.

  13. 13 Peter

    Ja du, vacker är bara förnamnet. Du ser underbar ut.
    // Peter

  14. 14 Anders

    Oj, vad fin du är!

  15. 15 Christian

    Underbar inställning!

  16. 16 Anna

    Om du tycker att du har skoghuggarrygg … blir jag faktiskt uppriktigt ledsen. Jag är en tjej, med riktigt breda axlar och rygg. Jag pratar riktigt bred, kan inte använda kavajer, skjortor eller blusar på grund av att jag är så bred. Du är riktigt fin, hade kunnat döda för din smalare figur. Du är grymt fin !



