.

30Mar12

18 år
1.64 cm
67 kg

Jag har ända sen jag var 5 år gammal varit fullkomligt medveten om min kropp och avskytt den intensivt sedan dess. Fast jag har vägt ca 20 kg mer än jag gör nu tycker jag ändå att jag är fruktansvärt tjock och äcklig, att ta dom här bilderna och se dom var en utmaning. Skärsåren har jag inga större problem med dock och alla celluliter är till följd av jojjobantning i flera år. I perioder överäter jag sanslöst och i andra lever jag på nästan ingenting. Ju mer jag går ner i vikt och desto smalare jag blir, desto fulare tycker jag att jag är och jag vet att jag aldrig kommer bli nöjd. Trots det är jag inne i en bantningsperiod just nu och har gått ner ganska mycket dom senaste månaderna.



13 Responses to “.”

  1. du är oerhört attraktiv och skulle vara det även om du vägde lite mer. och några skärsår syns inte alls

  2. 2 kalle

    Fantastiskt fin figur :)

  3. 3 Moramas

    Kanonfin kropp. Den kan du vara stolt över. Snygga underkläder har du oxå.;-)

  4. 4 Vivi

    Blir så ledsen när jag läser sådant här, du har en kanonfin midja och skitsnygg rumpa, men det spelar ofta ingen roll hur många komplimanger man får om man inte ser/känner det själv.
    Önskar det fanns fler platser och forum där unga tjejer kunde träffas och få bättre självkänsla. Ett tips är att höra av dig till din skolkurator eller sjuksyster på skolan, de har ofta information om var man kan få lite hjälp.
    Mvh

  5. Åååh, din kropp är jättelik min, fast du är en centimeter längre än mig. Du är jättefin. Vacker rumpa och fantastiskt markerad midja! Till och med ditt axel och skulderparti är väldigt likt mitt :D Du är jättefin och det måste ju betyda att jag också är det :D :D :D

  6. 6 Åsa

    Du är jättefin, särskilt din midja! Och jag skulle kunna döda ett mindre djur för din hy.

  7. 7 Anna

    Perfekt timglasfigur, helt fantastiskt vacker!

  8. 8 K

    I mina ögon är du väldigt vacker, med en riktigt kvinnlig figur! Jättefina axlar-nyckelben, fin rygg, midja, mage, höfter, rumpa… Och så modigt av dig att lägga upp bilderna när det är en utmaning för dig. Jag hoppas verkligen att du kan se dig mer som jag och vi andra här gör, och ta hand om dig och din fina kropp!

  9. 9 Dr Zarkov

    Jag blir förkrossad av att läsa att du tycker att du är ful. Du är ju supervacker! Glöm inte bort att du är kvinna.

  10. 10 mia

    Snälla snälla sluta tyck så illa om din kropp!! Den är fantastiskt kvinnlig och fin, jag tycker dina proportionerliga kurvor är helt otroligt vackra. Jag hade lätt kunnat byta till mig denna kroppen!

  11. 11 lisa

    Jag kan bara instämma med övriga talare: jättevacker kropp!

  12. 12 Anders

    Jättesnygg!

  13. 13 stoffe

    Riktigt fin kropp. Underbar rumpa!



