.

27Apr12
22 år
170 cm
60 kg
BMI 20,8
Så här kan en kropp se ut! Jag saknar en bröstmuskel och ett bröst och har istället ett implantat. När jag var yngre kunde jag inte acceptera mina bröst, och det kändes omöjligt att ha en partner och så vidare. Jag opererade bröstet när jag var 16 och då var det ju bara att acceptera läget, bättre än så här skulle det inte bli. Nu några år senare tänker jag faktiskt sällan på det, det enda är väl att jag inte använder urringat.
 
Annars försöker jag vara snäll mot min kropp, fokusera på funktion istället för utseende. Jag tycker rätt bra om min kropp nu faktiskt.


14 Responses to “.”

  1. 1 Stefan

    Det är absolut inget fel på ditt utseende. Du har en väldigt fin kropp.

  2. 2 Sandra

    Du är superfin:)

  3. Det är underbart att du har en sån positiv inställning till din kropp. Jag håller med Stefan här ovanför, din kropp är jättesnygg och har väldigt fina former.

    Modigt att du vågar visa dig helt naken

  4. 4 Tjockesteffe

    Fantastiskt modigt av dig att visa upp din perfekta kropp för allmän beskådning.Du är antagligen en mycket stark kvinna som vågade.

  5. 5 jessica

    Hej jag vill bara säga att jag också saknar min högra bröst muskel och har tänkt att sätta in implantat. Jag tyckte det blev fint det du hade gjort :) urringat skulle säkert funka för dig :) ha det så bra

    • 6 Tjejen på bilden.

      Hej! Jag fick mitt implantat betalat av landstinget. De sätter implantatet så att det ska sitta som det andra gör när man har bh. Med bh ser det i princip symetriskt ut. Jag gillar det, det är skönt att inte behöva ha inlägg i bhn. Polands syndrom heter det, om du vill läsa mer. Lycka till framöver!

  6. 7 Erika

    Är så imponerad av att du redan vid en ålder av 22 funnit acceptans för din kropp!
    Dina bröst är (som du självklart vet) asymmetriska/olika och många skulle säkert har svårt att acceptera detta. Men sanningen är ju att de är jäkligt snygga, både var för sig och tillsammans! Och lägger man därtill din självsäkra närvaro (som jag anar mig se i bilden ovan) så är det helt enkelt en mycket vacker kvinna som vi ser.

  7. 8 Maths

    Tack för att du visar oss din vackra kropp. Det är underbart att du tycker om den. Det är den, och du, värd.

  8. 9 Ingrid

    Fantastiskt vacker och unik!

  9. 10 Robert

    Tänk vad kroppen är underbar. Mkt fokus på bröst men, inse att du nu kan erbjuda alternativ. Hur många kan det? Mkt vacker å fin. Den sunda inställningen gör dig bara ännu finare!

  10. 11 Linn

    Sjukt snygg Figur! Skulle DÖ för din mage!

  11. 12 =D

    ”Annars försöker jag vara snäll mot min kropp, fokusera på funktion istället för utseende.”
    meningar som denna bara älskar jag när människor säger dem!

  12. 13 Tjejen på bilden.

    Tack för alla fina kommentarer! Ville visa att man kan ha ett bra liv och trivas med sin kropp även med assymetriska bröst, vilket inte alltid känns självklart i tonåren.. Det är inte värt att avstå från partner och sexliv pga en oro för att ens utseende ska duga.

  13. 14 Linda

    Jag tycker verkligen din kropp är superfin! Dessutom måste jag även säga att jag faktiskt tycker det ser lite coolt ut med dina bröst. Jag är så trött på att se samma kroppar och tuttar om och om igen så om det är något du ska göra egentligen så tycker jag att du ska visa dom. Unikt och skitsnyggt!



