.

02Maj12

172 cm
75 kg
BMI 25
BH-storlek 80F

Har bristningar på magen som jag inte gillar men tyvärr går det inte det att laga!
 



12 Responses to “.”

  1. 1 Håkan

    Jag tycker att de flesta av er (utom de som har en sjukdom och behöver hjälp) har kanonfina kroppar, jag tycker vi skall vara stolta över att vi har våra defekter och på så vis är unika.
    Vad jag har förstått på den här sidan är att många av kvinnorna jämför sig med andra och tror att de inte hör till idealen, sluta med detta alla är vi unika och älskas.

  2. 2 Erik

    Bristningar eller inte..Du känns helrätt.

  3. 3 Tjockesteffe

    Hm jag kan inte se några bristningar………jo om jag tar fram förstoringsglaset.
    Men jag lovar att inte många kommer att göra det.
    Detta är ju en helt normal underbar kvinnokropp.ALLA är olika och ALLA måste få vara olika.

  4. 4 Kjell

    Visst är det synd att man gärna fokuserar på det man inte gillar med sin kropp. Önskar att jag var det där lysande undantaget, men icke.
    Jag hoppas att du förstår att du ser helt ljuvlig ut.

  5. 5 Robert

    Underbara vackra mångfald!

  6. 6 Johan

    Precis som Kjell skriver ska man fokusera på det positiva. Du har en väldigt vacker kropp med minimala bristningar som överskuggas av ett par jättevackra bröst.

  7. 7 Andreas

    Jag ser inte heller några bristningar. Du har en jättefin och vacker kropp där både armar, ben, mage och bröst enligt mig är väldigt fina.

  8. 8 Sa

    Trodde först att det var jag på bilden, men sen såg jag rätt! Du är ju sjukt vacker! Jag har också bristningar på hela magen och stora tunga bröst efter 2 graviditeter. Jag hatar min mammakropp men din kropp är gudomlig!! Varför kan jag inte se detta hos mig själv trots att vi är så lika?? Samma BMI har vi också.. Du är vacker, dina bristningar syns knappt!

  9. 9 Poppis

    Grymt vacker kropp du har, å vilka fina bröst! Tycker du ser perfekt ut i mina ögon. Några små sträck på magen är ju så litet att bry dig om, se det positiva på din kropp istället..

  10. 10 Christian

    Otroligt mysig och fin kropp. Fina bröst och mage. Att du fokuserar på dina bristningar är ju tråkigt. Hoppas du ser det vackra i dig och i din kropp.

  11. RIKTIGT snygg! helt perfekt!!

  12. 12 Anders

    Snygg!



