Kaisa

04Maj12

Längd: 170 cm
Vikt: vet inte

Lite plattare mage skulle man ju alltid kunna ha. Men å andra sidan har jag och min mage haft väldigt fina gastronomiska eskapader tillsammans. Jag kan titta på den och komma ihåg alla kanelbullar, glass, muffinsar, vegeburgare, brownies, pizzor, ostkakor och lasagnen som vi avnjutit under vår gemensamma vandring. Utan dessa hade livet varit så mycket tristare att min lilla mage gärna får hänga med!

Och så har jag ju också mina fina kolfiberfötter, sedan år 2002.



25 Responses to “Kaisa”

  1. 1 Lisa

    haha, härlig inställning! ;) Känner ungefär samma sak om min mage. Du ser skitcool och snygg ut för övrigt, kolfiberfötter eller inte! ;)

  2. 2 Zirilan

    Jag ser absolut inga som helst fel med dig. Kanonfin! :)

  3. 3 A

    Gillar den stolta uppsynen! :D

  4. 4 Karin

    skön inställning, vacker personlighet och FIN kropp!! Häftigt att du visar upp dig precis som du är, så fler kan förstå att vi ÄR vackra SOM VI ÄR(med alla armar å ben, eller bara nån, eller whatever)!! Kram på dig å hoppas du verkligen älskar dig!

  5. 5 Josefin

    Shit vad snygg du är, hela du!

  6. 6 tornfagel

    Tycker din mage är perfekt! :)

  7. 7 Andreas

    Hela du är grymt snygg, jättefin kropp och din mage kan väl inte bli finare.

  8. 8 Trud

    Riktigt skön inställning, du gjorde mig glad :) coolt att ha fötter som matchar håret också!

  9. 9 Erik

    Vilken störtskön beskrivning av magen..Och vilket coolt foto..Alltid lika cool IRL?

  10. 10 Anonym

    cooling

  11. 11 Lina

    Du är jättefin!

  12. 12 K

    Helt fantastiskt. Du verkar störtskön!

  13. 13 Sara

    Gud, vilken skön tjej du verkar vara!!!

  14. Jag blev alldeles tagen av din utstrålning, tänkte vilken häftig och vacker människa! Fattade först inte vad du menade när du skrev kolfiberfötter, lade inte alls märke till dem.

  15. underbart!!!

  16. 16 mia

    Det krävs en stark person för att ta sig till den inställningen, ballt!

  17. 17 Anna

    Jag önskar verkligen att jag hade samma inställning som du! Dessutom är du jättesnygg :)

  18. 18 Stefan

    Cool och fin.

  19. 19 Jorma

    En fantastisk attityd du har, och det syns :)
    Vacker!

  20. Skön och snygg brud!

  21. 21 Carola

    Super grym tjej :)

  22. 22 EvE

    Oj, jag missade proteserna när jag tittade på bilden första gången. Jag tänkte bara att du hade en himla härlig utstrålning och en lika vettig inställning. Underbart!

    Förresten hörde jag någon i en serie kalla den lilla bulan på magen för ”the little pouch where you keep your extra cookies”. Det tyckte jag var så fint att nu använder jag det på min mage :-)

  23. 23 lenamarie

    fin!….sällan skådad stolthet!:),blev glad.

  24. 24 Jennie

    åh, vad cool du verkar vara! <3

    /Jennie

  25. 25 Baeh

    Du passar så bra i dina ben att det tog mig en liten stund att förstå vad som var annorlunda med dem haha, plattare mage :P? det behöver du absolut inte, din kropp ser ut att vara tacksam över att du tar hand om den :)



