Linda

18Jan11
29 år
101 kg
168 cm


16 Responses to “Linda”

  1. 1 Ellix

    Du har en vacker och väldigt proportionerlig kropp. Hoppas du är stolt över den!
    Snygga underkläder/bikini!

  2. Vilken vacker kvinna!

  3. 3 Pasi

    Vacker och rund kvinna! Ingenting att skämmas för nånstans, utan en kropp byggd för komfort. Var stolt! Tack för att du delade med dig av dig själv.

  4. Du är jättefin.

  5. 5 Elin

    Fint ansikte. Snygg överdel!! Fin bild.

  6. Väldigt vackra former du har Linda. Jag hoppas, liksom Ellix, att du är stolt över din fina kropp.

    Du är verkligen jöttesöt och ser jättemysig ut :)

  7. 7 Helena

    Oj, jag hade inte trott att du vägde 101 kg om jag bara hade sett bilden. Du har väldigt fina proportioner och har ett fint ansikte.

  8. 8 M

    Snyggo! :D

    Jättefin kropp!

  9. 9 Nene

    Wow, jag ser verkligen mig själv när jag ser dig!
    Lika lång o väger 97 kg.
    Och jag ser exakt samma mage, ben, bröst, armar osv.
    Men ändå ser du så vacker ut och det känner inte jag mig.
    Hmmmm!!

  10. 10 Ellen

    Vilka fantastiska kurvor Linda :). Superfin är du, och väldigt snygga underkläder!

  11. 11 Anna

    Åh vilken underbart vacker och jämnt fördelad kropp du har. Vad strongt av dig att våga ställa upp här, du ser så himla nöjd ut med dig själv!!

  12. 12 Lisa

    Du ska va stolt över din kropp:) den e vacker!

  13. 13 Lasse

    Linda – Du är fin från topp till tå, en vacker människa helt enkelt!

  14. Så fin!

  15. 15 sussie

    me like <3

  16. 16 Poppis

    Skulle jag ha gissat så hade jag aldig trott att du var över 100 kilos strecket! Du ser väldig bra med ett fylligt bröstparti och jätte fina ben.
    Hoppas att du mår bra med din kropp för det ser så ut :)