Lena

06Maj12

168 cm
58 kg

Så länge jag kommer ihåg har jag hatat och skämts över min kropp. Men på senaste tider har det gått mot det bättre, och jag har till och med vågat mig ut på allmänna simstränder. Och att jag vågar använda kjol nuförtiden var också ett stort steg för mig.

Tidigare led jag också av anorexi och vägde 48 kg, men har tack och lov tillfrisknat från det. Trots det lever jag med en ständig känsla att jag skulle vara lyckligare, ifall jag bara vore 5 kg lättare.

Kroppsdelar jag varit missnöjd med: mina knän och fötter, min navel, min bak, min obefintliga midja, mina obefintliga bröst, mina breda axlar, min fula hy och mina hängiga muskler.



16 Responses to “Lena”

  1. 1 Anni

    Vaaad?! Du är ju hur otroligt jäkla fin som helst?! Såg jag ut som du skulle jag vara gladast i världen! Speciellt din vackra mage och fina bröst, shit alltså vad snygg du är!!

  2. 2 Malin

    Du har en kanonkropp :) Och finns det egentligen någon som har fina knän? :) Alla knän ser väl lika ”hemska” ut :)

  3. 3 Andreas

    Du är kanonsöt Lena. Håller med Anni om din mage och dina bröst och din hy är det inget fel på över huvud taget.

    Sen har du världens charmigaste leende :)

  4. 4 Stefan

    Snygg kropp och ett leende som skulle kunna smälta isberg! Awesome!

  5. 5 Zirilan

    Lena, du har verkligen inget att skämmas för. Du har en fantastiskt fin kropp och vacker i alla avseenden. Jag tror det är många som skulle bli superglada om de fick se ut som dig! :)

  6. 6 Lisa

    Du är snygg på alla sätt. Otroligt vacker!

  7. 7 Jorma

    Lena, ditt leende kan lysa upp en hel natt :) Du har en alldeles utmärkt kropp, hoppas du kan känna av all uppskattning härifrån och bli mer bekväm med den.

  8. 8 Stefan

    Du är för kritisk mot dig själv. Du är toppensnygg ju.

  9. 9 Hannah

    Du är jättevacker!

  10. Hur fin som helst ju!

  11. 11 Anna

    Jag hade gärna haft bröst som ser ut som dina! För det finns ju faktiskt kvinnor (mig själv inkluderat) som har mindre. Du är snygg

  12. 12 Anders

    Oj vad fin du är. Jättefina bröst!

  13. 13 Carola

    Jag ser inte de fel som du skriver- bara en fin tjej som bör vara stolt :)

  14. 14 Stalledräng

    Håller med alla superlativ i ovanstående kommentarer!
    Du har en makalöst vacker kropp! Så sträck på dig och var stolt, för många tittar på dig med avundsjuka.

  15. 15 Lisa

    du är finfin!

  16. 16 Poppis

    Men va stolt för du är jätte vacker, gillar dina bröst och axlar väldigt mycket.