Matilda

22Dec10

53 kg
170 cm
BMI: 18,4

Jag har alltid ätit som jag vill, precis som jag vill.
Mest fett, just för att jag tycker om det och för att det är gott.
När jag var 16 fick jag ätstörningar och var tvungen att ligga på 40 kg, men min kropp klarade sig ”bara” ner till 41.
Då gick det inte längre, sen dess har jag haft problem med att se mig själv i underkläder, speciellt bikiniunderdelar.
Jag känner mig överviktigt och när jag ser mig själv i spegeln så ser jag mig själv mycket större än vad jag egentligen är.



26 Responses to “Matilda”

  1. 1 V

    JÄVLAR VA SNYGG DU VAR!!
    Du har fan inget att gömma

  2. 2 Anna

    Du är ju jättefin! Helt perfekt precis som du är

  3. 3 joseph

    Din kropp är helt perfekt.. helt perfekt ;-)

  4. 4 Jonny

    Du är hur fin som helst! Vilken grymt fin kropp du har. :-) Öpnna ögonen och se din snygga kropp i spegeln. KRAM!!

  5. 5 Cami

    Du är perfekt och jag hoppas att du ska fatta det dig själv :) Men jag vet hur svårt det är..

  6. 6 SarA

    du har min drömkropp ska du veta. stå på dig kvinna, du är vacker!

  7. 7 Stefan

    Du är jättesnygg ju.

  8. Skitsnygg, ju!

  9. 9 Louise

    Du är ju smal! Hoppas att du själv skall kunna lära dej å se din kropp med andras ögon – då skulle du vara supernöjd!

  10. 10 Robert

    Det är knepigt hur man kan se sig själv, för jag som inte förstår så är det obegripligt. Men alla har ju sin egen sanning, men den behöver inte vara rätt för det! Jag menar man trodde jorden var platt ett tag med. Det var sanning för de. Hoppas bara du kan se att jorden är rund å att du är grymt fin.

  11. Vilken drömkropp! Jag skulle göra vad som helst för din kropp! Vilken fin platt mage du har, lagom smala lår och lagom stora bröst. Speciellt de där brösten skulle jag vilja ha!

  12. 12 Anna

    Jag hade kunnat ge upp mycket för att få din mage och dina höfter/din midja! Du har en väldigt vacker kropp. Kramar

  13. 13 Man 32

    Du har en jättefin kropp. Inte ens i närheten av övervikt. Du är smal och har en jättefin kropp.

  14. 14 Clara

    Du är skit snygg ju! din rumpa är bara to die for! se dig själv med öppna ögon!
    ”ingen är perfekt, men fan vad jag är snygg!”

  15. 15 Amanda

    jag har alltid velat se ut precis som du gör.

  16. Du har kroppen som jag skulle vilja ha och som alla tjejer vill ha! Du är otroligt fin!

  17. 17 Lasse

    Du är fantastiskt vacker, framförallt magen, rumpan och låren!
    Var rädd om Dig!

  18. Sv: Tack så mycket för all pepping!

  19. 19 mimmi

    Du har väldigt sexig kropp och dina ben är otroligt snygga och smala

  20. 20 Malin

    En helt perfekt kropp i mina ögon, avundsjuk!

  21. 21 Maths

    Du har en väldigt fin rumpa och rygg. Även ben. Du är definitivt inte överviktig. Kram

  22. 22 Ellix

    Jättefin rumpa!!!

  23. 23 hejehj

    Asså du har exakt en sån kropp jag vill ha ! du har perfekt kropp om jag skulle se en sån kropp i spegeln , då , då hade jag ahft sjukt bra självförtroende.
    jag är 14 år och har varit på väg att få äs , men jag sluatade ”bara ” äta i skolan och sa hemma att jag åt i skolan o.s.v men nu är dom tankarna borta och är ändå rätt nöjd med mig själv trots jag gått upp ngr kilo ;)

  24. 24 Madelen

    Du har hur fin kropp som helst! Skulle gärna byta med dig!

  25. 25 Anna

    NJUT AV HUR FANTASTISK DU ÄR! var stolt över din personlighet, och säg till din spegelbild att du är vacker, det kommer smitta av sig på självbilden.

  26. 26 Linda

    Du borde vara stolt över din kropp, den ser perfekt ut!