Sanna

24Dec10

27 år
170 cm
110 kg

Skäms nåt så otroligt för mina armar. Går nästan aldrig klädd i något som visar dem, så det är lite svettigt på sommaren… Det sjuka är att i tonåren då jag endast hade 5 kg övervikt tyckte att jag såg ut som jag gör nu. Min navel syntes inte när jag vägde 70 kg heller, så det är bara så jag är byggd. Däremot tycker jag att det är mycket värre att se sig själv på kort än i spegeln. Har vägt 8 kg mer för ett år sen. Ska tillägga att jag inte har bantat sen tonåren och aldrig mer tänker göra det. Har börjat träna regelbundet, tycker det är underbart, och har en vilopuls på 56. Tro det eller ej. Försöker trivas med mig själv och acceptera mig som den jag är fast att det är väldigt svårt. Jag är ändå glad att jag är såpass ”jämntjock” och att jag har lite höfter. Även om kroppen inte räknas som ögongodis så har jag ett vackert ansikte, och skulle inte vilja se ut som någon annan. Synd bara att jag valt att inte visa det ;)



11 Responses to “Sanna”

  1. 1 My

    Äntligen någon med likadan mage som mig! :) Skönt att se att det finns fler.

  2. 2 fatima

    ge mig dina boobs o.o

  3. 3 hurryville

    Min mage trollar bort min navel med. Kan inte riktigt minnas att jag sett den på mkt länge. Tycker du ser skönt rund ut. Och du, träning är A & O för självkänslan och insidan så keep up. Kram!

  4. 4 mimmi

    inspirerande skrivit. Som du själv skrev har du fina höfter och midja, som du säkert kan framhäva mer med rätt kläder.

  5. 5 emma

    Skön inställning och mycket fin kropp. Jag hoppas att du i framtiden kan komma att acceptera och tycka om hela kroppen som den är, så du slipper få så svettiga somrar i framtiden. :)

  6. 6 janne

    En helt underbar bild, vore det inte så att du saknade en tatuering på ena armen skulle jag tro att det var min tjej som lagt upp bilden.

  7. 8 cecilia

    fin

  8. 9 Johanna

    Jag gillar ditt självförtroende som lyser igenom i din text.
    Du inspirerar!

  9. 10 kackerlacka

    Ja du vad ska man säga! Du är fin och verkar ha en egentligen vettig inställning. Känner så himla väl igen det där med långärmat på sommaren. Spelar dock ingen roll om jag till mina 173cm har vägt 70 eller 85! Det sitter i skallen:-(

  10. 11 Sanna

    Du är jättefin! Känner igen det där med armarna…Blir så ledsen när jag läser om andra som inte vill visa sig, jag tycker verkligen att alla oavsett storlek är fina och ska få synas och höras. Synd att jag inte tillämpar det så bra på mig själv. Jag har också slutat banta.