.

20Dec10

21 år
162 cm
82 kg
BMI; 31,2 (fetma)



21 Responses to “.”

  1. Verkligen jättefina och mysiga former du har. Härliga lår :)

  2. Jag tycker att du är jättevacker!

  3. 3 K

    Härlig kropp, och superfina underkläder!

  4. Åh, jag älskar din mage. Och skitsnygga underkläder!

  5. 5 Elin

    gillar bild två, du ser så stolt och självsäker ut! bra!

  6. 6 Elin

    och synliga magmuskler har du. Fin mage!

  7. 7 Tyra

    Hur kan det där vara fetma? Jag tycker du ser ut att vara jättefin (:

  8. 8 M

    Jättefin kropp! Verkligen! Ser fräsch och hälsosam ut. Jag undrar var du köpt underkläderna? Trosorna är jättefina och bhn med!

  9. Du ser verkligen inte ut att ha så högt BMI. Härliga former!

  10. 10 Man 32

    Du har en jättefin kropp. Du ska vara stolt över den.

  11. Du är jättefin!

  12. Verkligen helt underbar kropp och fina former.
    Jag avundas dej, fastän jag ligger ungefär lika i vikt och längd :)

  13. 13 Ellix

    Du har jättevacker kropp!!

  14. 14 Louise

    Väldigt kvinnlig kropp!

  15. 15 mimmi

    Supersnygga armar och händer!

  16. Fetma ?? vartdå? missvisande BMI..

  17. Tycker att dina ben ser fullt normalviktiga ut.
    Kan inte förstå att din kropp klassas som fetma.

  18. Snygga ben och fin mage!

  19. 19 Ninni

    du ser helt otrolig ut! skulle aldrig tro att du klassas som ‘fetma’. Man ska leva det goda livet! :)

  20. 20 LoveLee

    Underbar mage! Och vackra armar. Och vilken hållning sen! :D

  21. Jättesnygg!