Sofia

08Jan11

16 år
169 cm
67,5 kg
BMI: vet inte

Jag blev så glad när jag hittade den här bloggen för den visar hur människor ser ut på riktigt! Jag är 16 år och är väldigt mån om hur jag ser ut. jag har dock väldigt dåligt självförtroende och hittar alltid något att klaga på…. Oftast är det magen eller låren som inte är tillräckligt bra. Med hjälp av den här bloggen förstår jag att alla människor inte ser ut som de gör på tv utan att alla är fina som de är. Man behöver inte vara pinnsmal för att vara accepterad. Jag tränar ungefär 4-5 gånger i veckan.



25 Responses to “Sofia”

  1. 1 c

    jag väger cirka 14 kilo mindre än dig och har samma längd. Frågan är vad de där 14 kilona sitter på dig. Du har jättefin kropp. Var stolt!

  2. 2 Masen

    Du är kanon fin. :-)

  3. 3 charlotta

    du behöver verkligen inte klaga pa dina lar och din mage, de är fina precis som de är!
    jätte söta trosor förresten, vart köpte du dem?

    • 4 Johanna

      dom har hon köpt på h&m.. ;P för jag har likadana!

  4. 5 Linn

    Du är verkligen superfin! Så himla proportionerlig. Gillar dina linjer, speciellt där rumpan går ihop med lårn!

  5. Wow! Du är ursnygg! Otroligt fina linjer, snygg mage och en helt fantastisk rumpa! :)

  6. Jag är längre än dig och väger mindre men daamn, din kropp är SÅ mycket fastare och snyggare. Som sagt, vart sitter de där kilona på dig?

    Än en gång ett bevis på att BMI dowsn’t mean squat!

  7. 8 POKEMONPAWR

    håller med de andra. du har normal vikt men super snygg kropp! vilket bevisar att smalast inte alltid är snyggast ;)

    skulle kunna döda för att ha din kropp. inte va osäker mer. du är fin, tro mig!! :))

  8. Åh vad fin du är! jättesnygg kropp! och en sån rumpa vill jag ha!

  9. 10 Stefan

    Superfin!

  10. Du har absolut inte något att klaga på. Jättefin kropp.

  11. 12 Lise

    Alltså, du har verkligen en grymt fin kropp. Du ser också tränad ut, muskulös. Jättesnygg!

  12. 13 anno

    Wow! Du är ursnygg!

  13. WOW säger jag bara. Det där är en kropp till och med jag skulle vara stolt över :-)

  14. 15 Elin

    snygg mage och rumpan är verkligen outstanding! Gläd dig kvinna!

  15. 16 Eva

    Vilken rumpa !! :O

  16. 17 maja

    så snygg!!
    Hade gett allt för att vara lika peppad att träna som du, fast du kan tro att jag blir peppad när jag ser hur snygg din kropp har blivit av det!
    önskar att jag hade din rumpa, daaaaaamn !

  17. 18 Anders

    Du är jättefin! Du kan vara stolt över dig själv!

  18. Jättefina linjer, sund och perfekt!! Var stolt! :)

  19. Vad fin du är! Det ser ut precis som min kropp innan jag fick barn! Den var jag nöjd med :D

  20. 21 Lea

    Vilken jättegullig mage du har, en sån vill jag också ha!!

  21. Du är skitsnygg bruden!!

  22. 23 jenny

    herregud vilken vältränad och supersnygg kropp du har!! jag e väldigt avundsjuk!!

  23. 24 A:V

    supersöt! :)

  24. 25 Erica

    Åh, Sofia hade jag din kropp vore jag vara lyckligt! Du är superfin tjejen!