.

10Jan11

16 år
175 cm lång
68 kg
BMI 22,2

Jag har alltid haft svårt med att se min kropp i spegeln. Jag har bantat, velat gå ner hur mycket i vikt som helst och bli smal. Men jag försöker att acceptera att det är såhär jag ser ut.



16 Responses to “.”

  1. Jag tycker din kropp är jättefin och inte behöver du gå ner. Jättegullig mage och fina lår

    *kram*

  2. 2 Peter

    Snygga ben där! Du är fin som du är :-)

  3. 3 Marco V

    Men gumman… du är ju redan smal :)

  4. 4 Emilie

    Vad är det du ska banta?

    Jättefin kropp! Lägg energi åp något annat än motarbeta din kropp nu.

  5. 5 Stefan

    Snygg ju.

  6. 6 Elin

    Gillade armarna! snygga. Inget fel på dig på något sätt. Ser helt normal ut. Kvinnlig och mjuk ser du ut att vara-precis som det ska vara.

  7. 7 anonym

    Fina höfter!!!

  8. 8 anno

    Gå ner i vikt?! Varför det? Du är ju hur fin som helst!

  9. Din kropp är to die for! du behöver verkligen inte banta!

  10. 10 Eva

    Ordet banta är det sista du behöver tänka på!
    Älskar ditt ”mellanrum” mellan ljumskarna! Har alltid velat ha sånt själv. Din figur är så följsam! Så vacker!

  11. 11 maja

    fyfan vad snygga beeeeen!

  12. 12 Man 32

    Du har en jättefin kropp. Var stolt över den. Den är hur läcker som helst.

  13. 13 Anders

    Jättesnygg! Och du duger alldeles utmärkt som du är!

  14. Du är jättefin! :D

  15. 15 Louise

    Du e ju alldeles perfekt! Vacker hud, fina proportioner, smal… Om 20år kommer du att titta på denna bild och tycka att du var sååå vacker då =)

  16. 16 lina

    åh! Vi har samma längd och vikt! Jag har också tänkt på vikten, men du ser fantastisk ut! Vad vi borde göra är att slänga vågen ut genom fönstret, ge den fingret och aldrig med hämta upp den.

    ps. snygg bikini, jag har en med ;) haha!